شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری آزمون عملی روش تدریس دوره «تربیت معلم تجوید» در مؤسسه الرحمن شهرکرد

 ستاد استان

برگزاری آزمون عملی روش تدریس دوره «تربیت معلم تجوید» در مؤسسه الرحمن شهرکرد

مدیر مؤسسه قرآن و عترت الرحمن شهرکرد از برگزاری آزمون عملی روش تدریس دوره «تربیت معلم تجوید» در این مؤسسه خبر داد.

روح‌انگیز بهرامی، مدیر موسسه قرآن و عترت الرحمن شهرکرد، با بیان اینکه دوره « تربیت معلم تجوید» از ۲۴ آبان ماه سال 97 در این مرکز قرآنی شروع شد، افزود: برآیند و بازخورد دوره تربیت مربی قرآن باید بگونه‌ای باشد که مربیان ما هم خودشان بتوانند قرآن را با تجوید کامل تلاوت کنند و هم بتوانند نیاز نسل جوان را با راه‌اندازی کلاس‌های تجوید برطرف کنند.
بهرامی در ادامه افزود: بنا برنیاز جامعه قرآنی استان و همچنین طبق طرح‌های ابلاغی سازمان دارالقرآن کشور در سال 97 دوره تربیت مربی در بخش تجوید در موسسه قرآن و عترت الرحمن با ارائه دروس فنون معلمی، احکام و تجوید تکمیلی  برگزارشد.
مدیر موسسه الرحمن با اشاره به اینکه دوره تربیت مربی تجوید ویژه خواهران بود، بیان کرد: بنا برهماهنگی‌های انجام شده درس تجوید تکمیلی با حضور داور بین المللی خانم عباس نظری، فنون معلمی با حضور استاد میرزاپور و احکام قرآنی با حضور خانم قربانی ارائه شد.  
وی همچنین با اشاره به این که ۱۶ ساعت از این دوره غیر حضوری بود، عنوان کرد: کلاس‌های حضوری این دوره از ۲۴ آبان  ماه سال 97 روزهای پنجشنبه و جمعه به مدت ۵۴ ساعت در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

بهرامی افزود: از آن جایی که استاد کلاس تجوید تکمیلی با ممتحن آزمون عملی روش تدریس این دوره باید متفاوت باشند، آزمون  عملی روش تدریس دوره « تربیت مربی تجوید» عصر روز شنبه 17 فروردین  با حضور استاد رئیسی از اساتید برجسته تجوید در استان برگزارشد.

وی با بیان اینکه در پایان دوره به مربیانی که حد نصاب لازم امتیاز را کسب کنند مدرک مربی‌گری اعطا خواهد شد، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت شرکت در کلاسهای این مرکز می‌توانند به موسسه قرآن و عترت الرحمن واقع در شهرکرد حد فاصل خیابان مولوی و شریعتی کوچه ۵۱ پلاک ۸ مراجعه نمایند یا با شماره تلفن ۳۲۲۲۱۳۱۲ تماس حاصل نمایند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی