جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳، ۱۰:۵۶ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

جامعه قرآنی با همدیگر صمیمی و همدل باشند

 مصاحبه ها قاریان استان

جامعه قرآنی با همدیگر صمیمی و همدل باشند

شرح حال استاد محمد هادی خلیلی بروجنی از زبان خودش


محمد هادی خلیلی متولد1346 در بروجن و کارشناس ارشد مدیریت تحول نرم افزار

در اوایل کار، مربی گری قرآن در جلسات را شروع کردم و در مسابقاتی که برگزار می شد شرکت نمودم و رتبه های اول شهرستانی و استانی را کسب کردم.

بیشترین فعالیت بنده در امور اجرایی قرآن بودو چندین سال به عنوان مسئول کانون قرآن بروجن توفیق خدمت به جامعه قرآنی شهرستان بروجن را داشتم .

با توجه به تجارب کسب شده  در مسابقات مختلف قرآنی، به عنوان داور مسابقات مدارس انتخاب شده بودم که داوری مسابقات را انجام می دادم .

سرپرست و مربی اولین گروه تواشیح استان (گروه فجر) بودم که این گروه از گروه های برتر کشور بود و عناوین مختلف کشوری از جمله رتبه اول مسابقات سراسری دانش آموزان سال 1374 در کرمانشاه و همچنین رتبه پنجم مسابقات سراسری اوقاف سال 1374 اراک را در کارنامه دارد.  همچنین با تشکیل مجمع دارالقرآن شهرستان فعالیت های قرآنی وسیع تری را ادامه دادم و به فضل خدا  قاریان برجسته ای را تربیت کرده و تحویل جامعه قرآنی دادم .

سپس در دانشگاه صنعتی اصفهان  واحد قرآن و مجمع قاریان قرآن را تشکیل داده یک همدلی فوق العاده خوبی بین قاریان ایجاد شده بود. یکی از اساتید بنده استاد مجد زاده بودند که از محضر ایشان کسب فیض کردم.

ما جامعه قرآنی از هر شهر و دیاری که هستیم باید با همدیگر صمیمی و همدل باشیم و هر جا که احساس نیاز کردیم حضور مخلصانه و انتقلابی داشته باشیم تا بتوانیم انشا ء الله گرد مظلومیت را از چهره ی قرآن بزداییم . 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی