جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳، ۰۶:۵۹ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری آموزش مجازی قرآن توسط 61 موسسه و خانه قرآن در چهارمحال و بختیاری

 ستاد استان

برگزاری آموزش مجازی قرآن توسط 61 موسسه و خانه قرآن در چهارمحال و بختیاری

 رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: 61 موسسه و خانه قرآن این استان در زمان تعطیلی اجتماعات ناشی از شیوه کرونا اقدام به برگزاری دوره‌های مجازی آموزش قرآن کریم کرده اند .

محسن تقی پور رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت:  به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از انتقال آن و تبعیت از هشدارهای وزارت بهداشت و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، 61 موسسه و خانه قرآن این استان آموزشهای قرآن را به صورت مجازی برگزار می نمایند.

وی ادامه داد: مدیران مراکزقرآنی با تجمیع اعضای خود اعم از مربیان و قرآن‌آموزان، به صورت متمرکز و از طریق فضای مجازی در منازل موضوعاتی همچون روخوانی و روانخوانی، تجوید، تدبر،تفسیر،حفظ موضوعی و حفظ کل قرآن کریم را آموزش می دهند.

رئیس اداره امور قرآنی بیان کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که مراکز قرآنی از طریق فضای مجازی پیگیری و اجرا می کنند، ختم های دسته جمعی قرآن کریم است.

تقی پورافزود: یک نمونه از این ختم های دسته جمعی در فضای مجازی توسط مراکز قرآنی، ختم به نیت فوت شدگان کرونایی استان است که مدیران مراکز قرآنی با تجمیع اعضای خود اعم از مربیان و قرآنیان و قرآن‌آموزان، به صورت متمرکز و از طریق فضای مجازی در منازل و هر فرد با تلاوت یک جزء به ختم دسته‌جمعی می‌پردازند و ثواب آن  رابه ارواح متوفیان مبتلا به کرونا و شهدای سلامت هدیه می نمایند.

تقی‌پور در خصوص مراسم جزءخوانی ماه مبارک رمضان نیز گفت: امسال به دلیل شرایط پیش‌آمده، مراسم جزءخوانی به صورت خانگی و مجازی برگزار می‌شود، ضمن اینکه طبق هماهنگی با صدا و سیمای استان، مقرر شده است که آرشیو جزءخوانی سال‌های گذشته در طول ماه رمضان امسال از این رسانه پخش شود.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی