سه شنبه, ۲۸ فروردين ۱۴۰۳، ۰۹:۱۹ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

طرح نهایی لوگوی مجمع خیرین قرآن و عترت (ع) چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

 ستاد استان

طرح نهایی لوگوی مجمع خیرین قرآن و عترت (ع) چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

مدیرعامل مجمع خیرین قرآن و عترت (ع) استان گفت: در نهایت از میان طرح های رسیده پس از داوری و مشورت با افراد صاحب نظر لوگو مجمع خیرین قرآن و عترت استان انتخاب شد.


مهدی پرتوی با اعلام این خبر افزود: با توجه به ملاک های مورد تایید در طراحی لوگو از جمله سادگی، جامع و کامل بودن، بامعنی بودن همه المان ها، داشتن پیام خاص برای مخاطب و رساندن هدف مجمع، طرح جناب آقای محسن مولوی به عنوان لوگو مجمع خیرین قرآن و عترت (ع) استان انتخاب شد.

وی ضمن تشکر از همه کسانی که طرح های خود را به مجمع ارسال کرده اند خاطرنشان کرد: پس از تشکیل مجمع خیرین قرآن و عترت (ع) استان و انتخاب اعضا هیئت مدیره طرح آرم و لوگو مجمع از طریق فضای مجازی به مسابقه گذاشته شد که از میان طرح های رسیده در نهایت طرح آقای مولوی حائز شرایط اعضاء هیئت مدیره و کارشناسان تشخیص داده شد.

رییس اداره امور قرآنی استان ادامه داد: از همه کسانی که در این مسابقه شرکت کردند با اهداء لوح تقدیر می شود و به نفر برتر نیز هدیه ارزشمدی تعلق خواهد گرفت.

پرتوی با اشاره به اهمیت این مجمع در پیشبرد اهداف متعالی قرآنی استان تصریح کرد: از رسانه های دیداری و مجازی تقاضا دارم به هر طریقی در معرفی مجمع خیرین قرآن و عترت (ع) استان به مردم و جلب اعتماد ایشان ما را یاری کنند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی