سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۹ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

سرکشی کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی لردگان از برنامه قرآنی روستای محروم بردبر

 لردگان

سرکشی کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی لردگان از برنامه قرآنی روستای محروم بردبر

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان از سرکشی از برنامه قرآنی در روستای محروم بردبر این شهرستان خبر داد.

 حسین ماندنی با بیان این خبر گفت : با توجه به زحمت ها و تلاش های ایثارگرانه مربیان و مدیران مراکز قرآنی در زمینه نشر و ترویج مبانی وآموزه های قرآنی به ویژه در مناطق و روستاهای محروم ، سرکشی به بهانه تقدیر وتشکر از زحمات این عزیزان کوچکترین کار ممکن است. سرکشی و دیدارهای نزدیک از برنامه های قرآنی می تواند انگیزه ای مضاعف در مدیران، مربیان و حتی قرآن آموزان مراکز قرآنی، جهت پیشبرد برنامه های قرآنی ایجاد کند.

وی افزود: برگزاری دوره آموزش روخوانی قرآن کریم در روستای بردبر و استقبال خوب از این برنامه، زمینه برگزاری سطوح دیگر قرائت و سایر برنامه های آموزشی، تبلیغی و ترویجی در این روستا را فراهم کرده است که امید است بتوان این برنامه ها را در سطح این روستا وسایر روستاهای محروم لردگان اجرایی کرد.

 گفتنی است : دوره آموزش روخوانی قرآن کریم در حسینیه حضرت ولیعصر(عج) روستای بردبر و با تدریس خانم اکرم حبیبی و با شرکت 20 نفر از قرآن آموزان خواهر در این روستا برگزار شد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی