جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

آغاز کلاس های ترم پاییز موسسه قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد

 ستاد استان

آغاز کلاس های ترم پاییز موسسه قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد

مدیر موسسه قرآن وعترت نسیم وحی شهرکرد از آغاز کلاس های قرآنی ترم پاییز این مرکز از روز شنبه 21 مهر خبر داد.

مسعود داوری، مدیر موسسه قرآن و عترت نسیم وحی شهرکرد، با اعلام این خبر، گفت: کلاس‌های ترم پاییز موسسه نسیم وحی شهرکرد از شنبه 21 مهر آغاز می‌شوند و تا پایان اردیبهشت سال 98 ادامه دارند.

وی با اشاره به برنامه‌های آموزشی در نظر گرفته شده برای ترم پاییز این موسسه، افزود: دوره آموزشی تدبر جزء های ۲۸ – ۲۹ –۳۰ ، تفسیر موضوعی، قرائت ( روخوانی و روانخوانی، تجوید، و صوت ولحن)، دوره آموزش حفظ قرآن کریم برای خواهران و برادران، از شاخص‌ترین دوره‌هایی است که پاییز سال جاری در موسسه نسیم وحی شهرکرد برگزار می‌شود.

مدیر موسسه قرآن وعترت(ع) نسیم وحی شهرکرد افزود: در موسسه قرآنی نسیم وحی از رده سنی 8 سال به بالا آقا و خانم پذیرش شده ، و مباحث موضوعه آموزش داده میشود؛ برای سنین 8 سال تا 14 سال بطور تخصصی در قالب بحث طرح ملی تلاوت و نیز طرح آموزش استعدادهای قرآنی اجراء می شود.

وی گفت:  برای اولین بار در استان در ترم پاییز یک دوره آموزشی حفظ جزء30 قرآن همراه با بیان نکات شاخص مفاهیم سوره ها برای رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

داوری با اشاره به طرح استعدادهای قرآنی که از مهر سال گذشته در این مرکز آغاز شده است، افزود: این طرح قرآنی، ویژه پسران ۹ تا ۱۸ سال است که31 نفر از استعدادهای نوجوان قرآنی در طی کلاس های این طرح با اصول تجوید، ترجمه و مفاهیم، صوت و لحن، سبک زندگی قرآنی و احکام قرآنی به طور تخصصی آشنا می شوند.

وی عنوان کرد: برگزاری بیش از ۱۰۰ دوره تدبر در محدوده ۱۰ جزء آخر قرآن، برپائی چندین جلسه یا دوره‌های تدبر سوره‌ای به درخواستِ ادارات، نهادها، سازمان‌های دولتی و مجامع علمی، بیش از ۴۰ دوره آموزش‌های روخوانی، تجوید و قرائت تحقیقی جهت خواهران و برادران ازجمله توفیقات این موسسه است.

یادآور می‌شود؛ موسسه نسیم وحی درشهرکرد،خیابان مولوی،حدفاصل شهرداری و مخابرات واقع است و علاقمندان برای ثبت‌نام در کلاس ها می توانند به موسسه مراجعه یا با شماره های ۰۳۸۳۲۲۴۰۵۲۹ یا 0938107453 تماس حاصل نمایند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی