پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۲۲ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

آموزش‌های عمومی به 2900 قرآن‌آموز استان چهارمحال و بختیاری ارائه می‌شود

 ستاد استان

آموزش‌های عمومی به  2900 قرآن‌آموز استان چهارمحال و بختیاری ارائه می‌شود

سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از ارائه آموزش های عمومی به دو هزار و 900 قرآن آموز این استان خبر داد.

محسن تقی پور سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت : در شش ماهه اول سال جاری و از نیمه تیر ۹۷ سهمیه اجرای آموزش 2 هزار و 900نفر به موسسات تحت نظارت هیئت رسیدگی و خانه های قرآن شهری و روستابی استان ابلاغ شده است.

وی با اشاره به برنامه سازمان دارالقرآن الکریم در سال جاری برای تربیت 40 هزار حافظ جزء ۳۰ و آموزش ۶۱ هزار نفر در قالب آموزش‌های عمومی در سطح کشور بیان داشت: از کل این تعداد در شش ماهه اول سال جاری، تعداد هزار و 50 نفر در رشته حفظ جزء ۳۰ و تعداد هزار و 850 نفر در زمینه قرائت سطح ۱و ۲، و فصیح خوانی در استان چهارمحال و بختیاری با حمایت و هدایت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی در حال تعلیم هستند.

سرپرست اداره امور قرآنی با تاکید بر نقش اتحادیه موسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت برای واگذاری و نظارت بر طرح های قرآنی افزود: برای تشریک مساعی و تثبیت جایگاه اتحادیه قرآنی سعی شده تا حد امکان فعالیت‌های اجرایی از طریق اتحادیه به موسسات و خانه های قرآنی استان واگذار شود و این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی گفت: تعداد 175موسسه فرهنگی قرآن و عترت و خانه قرآن شهری و روستایی در استان چهارمحال و بختیاری به فعالیت در حوزه های مختلف آموزش عمومی و تخصصی قرآنی فعالیت دارند.

تقی پور از تدارک 20 عنوان برنامه برای سال ۹۷  نیز خبر داد و گفت: برای امسال 20 عنوان برنامه تدارک دیده‌ایم که در حوزه‌های آموزش، کارگاه استعدادهای قرآنی، برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان، برگزاری همایش تخصصی حافظان، حمایت از جلسات ثابت حفظ محوری قرآن کریم، حمایت از تربیت کادر متخصص آموزشی، حمایت از برگزاری کرسی های ثابت تلاوت قرآن کریم، حمایت از جلسات و حلقه های تفسیر  ودیگر برنامه ها در حال اجرا در سطح استان هستند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی