يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۳۵ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

صدور 30 گواهینامه دوره تربیت آموزشیار قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

 ستاد استان

صدور 30 گواهینامه دوره تربیت آموزشیار قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از صدور 30 گواهینامه دوره تربیت آموزشیار روخوانی و روان خوانی قرآن کریم خبر داد.

محسن تقی پور سرپرست اداره امور قرآنی استان با اشاره به اینکه این گواهینامه ها برای متعلمین سپاه پاسداران ناحیه شهرکرد صادر شد، افزود: با انعقاد تفاهم نامه‌ای بین اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و سپاه، این دوره آموزشیاری در طول ماه مبارک رمضان برگزار شد. 
تقی پورگفت: دروس در نظر گرفته شده برای این دوره شامل روش تدریس روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، آموزش روش کاروزی « بخش خوانی و کلمه خوانی و روان خوانی » احکام عمومی و احکام قرآنی، آشنایی با علوم قرآنی، اخلاق و تربیت اسلامی، آشنایی با ترجمه و مفاهیم قرآن ( سطح۱)، آشنایی با قواعد روخوانی و روان خوانی قرآن بود. 
وی با اشاره به اینکه در این طرح آموزشیاران فنون آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم را فرا گرفتند، افزود: داوطلبان با طی کردن دوره مربیگری و دریافت مدرک معتبر به عنوان مربی قرآن معرفی شدند.
تقی پور با اشاره به اولویت و اهمیت تسلط و مهارت در قرائت قرآن، ادامه داد: توسعه برنامه‌های آموزش قرآن منوط به وجود مربیان تأثیرگذار و توانمند در امر تدریس است تا با دلسوزی ،علاقمندی و تخصص لازم، قرآن را تعلیم دهند.
سرپرست اداره امور قرآنی استان تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشیاری قرآن کریم توانای‌هایی از قبیل دانش و توانمندی‌های عملی در تدریس روخوانی و روان‌خوانی، شایستگی‌های اخلاقی و رفتاری، مهارت‌های تدریس، مدیریت کلاس‌های فردی و گروهی و توانایی در به کارگیری تکنولوژی‌های نوین آموزشی در تدریس قرآن را دارا بودند.
گفتنی است، دوره تربیت آموزشیار روخوانی و روانخوانی قرآن کریم سپاه پاسداران شهرکرد با حضور 50 نفر برگزار شد و در پایان برای 30 نفر که موفق به کسب امتیاز لازم شدند از سوی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان  گواهینامه صادر شد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی