پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۲۵ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

تدوین و چاپ 500 نسخه کتابچه معرفی برنامه‌های آموزشی موسسات و خانه‌های قرآن در چهارمحال و بختیاری

 ستاد استان

تدوین و چاپ 500 نسخه کتابچه معرفی برنامه‌های آموزشی موسسات و خانه‌های قرآن در چهارمحال و بختیاری

سرپرست  اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری از تدوین و چاپ 500 نسخه کتابچه معرفی برنامه های موسسات و خانه های قرآن خبرداد.

محسن تقی پور سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بنا به درخواست های مکرر مردم در معرفی و اعلام کلاس های قرآنی که در سطح استان  برگزار می شود ، لیست کلاس های آموزش قرآن مؤسسات و خانه‌های قرآنی جمع آوری و به صورت کتابچه ای تدوین و در اختیار عموم  مردم قرار گرفت.

 وی افزود: در این کتابچه نوع برنامه‌ آموزشی و گروه سنی مورد نظر با هدف اطلاع رسانی و تسهیل دست‌یابی مخاطبین به برنامه‌های قرآنی در شهرستان‌های 9 گانه استان ثبت شد.

تقی پور افزود: در بخش دیگری از این کتابچه فعالان قرآنی استان که در « طرح ملی تکریم چهره های قرآنی » سازمان دارالقرآن کشور در سال های گذشته تجلیل شده بودند معرفی شدند.

سرپرست اداره امور قرآنی استان با بیان اینکه کلاس‌های آموزشی مراکز قرآنی در رشته‌های مختلف ازجمله روخوانی، روانخوانی و تجوید، حفظ، احکام، نهج‌البلاغه، تفسیر و مفاهیم و کلاس های ویژه کودکان برگزار می‌شود ادامه داد:  تمامی مؤسسات استان اعم از موسساتی که از وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و  یا سازمان تبلیغات اسلامی مجوز گرفته اند و همچنین خانه‌های قرآن مجری طرح های آموزشی این اداره  هستند و این کلاس‌ها را برگزار می‌کنند.

تقی پور با اشاره به اینکه در سطح استان مراکز قرآنی متعددی فعالیت دارند، تصریح کرد: در این مراکز قرآنی کلاس های ویژه خواهران و برادران و در رده‌های سنی متعدد با توجه به نیاز مخاطبان برگزار می‌شود.

یاد آور می شود؛ این کتابچه در 500 نسخه به چاپ رسید و در اختیار مراکز قرآنی و عموم مردم قرار گرفت.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی