پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۹ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

توبه درمانی یکی از را ه های رسیدن به حیات طیبه است

 ستاد استان

توبه درمانی یکی از را ه های رسیدن به حیات طیبه است

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) که در خانه قرآن حضرت مهدی (عج) شهرکرد برگزار شد، توبه درمانی را یکی از راه های رسیدن به حیات طیبه دانست.

محسن تقی پور سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) که همزمان با  سالروز ولادت این امام بزرگوار در خانه قرآن حضرت مهدی(عج)  شهرکرد برگزارشد، با اشاره به حدیث پیامبر اکرم(ص) که می فرماید: «انما سمی الرمضان لانه یرمض الذنوب؛ ماه رمضان به این نام خوانده شده است، زیرا گناهان را می سوزاند، افزود: توبه درمانی یکی از راه های موثر در رسیدن به حیات طیبه است.

وی گفت: مسلمانان در ماه مبارک رمضان بنا بر فرمایش نبی مکرم اسلام (ص) در آخرین جمعه ماه  شعبان ، به برکت ، رحمت و مغفرت فوق العاده و خاص خداوند متعال دست پیدا می کنند.

تقی پور ادامه داد: در جامعه کنونی با توجه به آشفتگی های روحی و معنوی ایجاد شده، توبه درمانی یا همان بازگشت به خدا و فرامین الهی راه رسیدن  به یک زندگی پاک و سالم  است چرا که بحران های روحی و معنوی باید مدیریت شوند و توبه همان مدیریت سازنده و نجات بخش افراد برای رسیدن به آرامش است.

یاد آور می شود؛ برنامه جز خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از خواهران در این خانه قرآن برگزار می شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌های خانه قرآن حضرت مهدی (عج) شهرکرد می توانند به آدرس شهرکرد، بلوار معلم، کوچه ۲۹، پلاک ۳۴ مراجعه فرمایند.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی