يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

دوره آموزشیاری قرآن کریم با همکاری اداره امور قرآنی در سپاه شهرکرد برگزار می شود

 ستاد استان

دوره آموزشیاری قرآن کریم  با همکاری اداره امور قرآنی در سپاه شهرکرد برگزار می شود

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری دوره آموزشیاری قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان با همکاری این اداره  در سپاه شهرکرد خبر داد.

محسن تقی پوربا اعلام این خبر،گفت: با انعقاد تفاهم نامه ای بین اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و سپاه، این دوره آموزشیاری در طول ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

سرپرست اداره امور قرآنی افزود: دروس در نظر گرفته شده برای این دوره شامل روش تدریس روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، آموزش روش کاروزی « بخش خوانی و کلمه خوانی و روان خوانی » احکام عمومی و احکام قرآنی، آشنایی با علوم قرآنی، اخلاق و تربیت اسلامی، آشنایی با ترجمه و مفاهیم قرآن ( سطح۱)، آشنایی با قواعد روخوانی و روان خوانی قرآن هستند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح آموزشیاران فنون آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم را فرا می گیرند، افزود:داوطلبان با طی کردن دوره مربیگری و دریافت مدرک معتبر به عنوان مربی قرآن معرفی می‌شوند . 

تقی پور با اشاره به اولویت و اهمیت تسلط و مهارت در قرائت قرآن، ادامه داد:توسعه برنامه‌های آموزش قرآن منوط به وجود مربیان تأثیرگذار و توانمند در امر تدریس است تا با دلسوزی ،علاقمندی و تخصص لازم، قرآن را تعلیم دهند.

سرپرست اداره امور قرآنی استان تصریح کرد:شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشیاری قرآن کریم توانای‌هایی از قبیل دانش و توانمندی‌های عملی در تدریس روخوانی و روان‌خوانی، شایستگی‌های اخلاقی و رفتاری، مهارت‌های تدریس، مدیریت کلاس‌های فردی و گروهی و توانایی در به کارگیری تکنولوژی‌های نوین آموزشی در تدریس قرآن را دارا هستند.

گفتنی است، به قبول شدگان در دوره گواهی نامه آموزشیاری قرآن ازسوی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان داده می شود.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی