يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۱۳ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری نخستین مرحله از سیزدهمین دوره اعطای مدرک به حفاظ در چهارمحال و بختیاری

 ستاد استان

برگزاری نخستین مرحله از سیزدهمین دوره اعطای مدرک به حفاظ در چهارمحال و بختیاری

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین مرحله از سیزدهمین دوره اعطای مدرک به حفاظ در روز جمعه 21 اردیبهشت در استان خبر داد.

محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری، ، با اعلام این خبر، گفت: این آزمون روز  جمعه 21 اردیبهشت ساعت هشت صبح به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله ویرایش اطلاعات شرکت‌کنندگان و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تا روز 20 اردیبهشت ادامه دارد، افزود: ثبت‌نام کنندگان جهت ویرایش و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون به سایت تلاوت مراجعه کنند.

تقی پور با بیان اینکه در این آزمون 112 نفر از حافظان قرآن چهارمحال و بختیاری به رقابت می‌پردازند، ادامه داد: زمان برگزاری مرحله دوم سیزدهمین دوره این آزمون متعاقباً اعلام می شود.

سرپرست اداره امور قرآنی استان با اشاره به شرکت حفاظ پنج، 10، 20 و کل قرآن کریم در این آزمون، گفت: امسال برای نخستین بار حفاظ سه جزء نیز در این آزمون شرکت می کنند.

 وی تصریح کرد: نخستین مرحله سیزدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن چهارمحال و بختیاری در اداره امور قرآنی استان واقع در شهرکرد، خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه 21، پلاک 14 برگزار می شود.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی