يكشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۲۷ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

ثبت نام 112 نفر در سیزدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در چهارمحال و بختیاری

 ستاد استان

ثبت نام 112 نفر در سیزدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در چهارمحال و بختیاری

 سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری از ثبت نام 112 نفر در در سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم  در این استان خبر داد.

 محسن تقی پور با اعلام این خبر گفت: نام‌نویسی در سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از 7 بهمن‌ماه از سوی سازمان دارالقرآن الکریم آغاز شد و بر اساس اعلام فراخوان مهلت ثبت‌نام تا 27 اسفندماه ادامه داشت که با تدابیر مسؤولان این مهلت تا 10 فروردین تمدید شد.

 وی ادامه داد: این آزمون‌هال هر سال در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و حفظ 5 جزء برگزار می‌شد که امسال برای نخستین‌بار در این آزمون‌ها رشته حفظ 3 جزء افزوده شده است که بر اساس فراخوان ثبت‌نام، این رشته مربوط به حفظ 3 جزء ابتدایی قرآن کریم بوده و به قبول‌شدگان گواهینامه استانی اعطاء می شود. . 

 سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی افزود: در زمان تعیین شده برای ثبت‌نام در سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم 112 نفر  در استان آمادگی خود را برای شرکت در رشته‌های مختلف این آزمون‌ها اعلام کردند.

 تقی پور تصریح کرد: همچنین از 19 تا 25 فروردین‌ماه ویرایش اطلاعات متقاضیان صورت می‌گیرد و شرکت‌کنندگان در این آزمون‌ها می توانند با مراجعه به سایت سازمان دارالقرآن اقدام به ویرایش اطلاعات خود کنند.

گفتنی است؛  آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم هر سال در چهار مرحله به همت سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود .

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی