يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۳۶ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

همت خیر قرآنی گرمابخش دو موسسه شد

 کیار

همت خیر قرآنی گرمابخش دو موسسه شد

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار از اهدای دو عدد بخاری توسط خیر قرآنی شهرستان کیار برای دو مرکز قرآنی خبر داد.

نوید قدیر دخت، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار ، با اعلام این خبر افزود: یکی از خیرین قرآنی با اهدای دو وسیله گرمایشی برای مراکز قرآنی، موجب رونق بخشی به دو مرکز قرآنی در این شهرستان شد.
قدیر دخت گفت: بسیاری از مراکز قرآنی به خاطر کمبود امکانات اعم از گرمایشی، سرمایشی و... فعالیتشان با سردی همراه است. این در حالی است که خیلی از مردم با خرید وسایلی جدید در منازلشان، وسایلی را که حتی تا ده سال آینده هم ممکن است کارکن‌اند را باقیمت خیلی پایین می‌فروشند و یا این که اگر مکان نگهداری آن را داشته باشند در انبار نگهداری می‌کنند و هیچ سودی برای آن ها ندارد.
وی ادامه داد: چنانچه خانواده ها وسایل قابل استفاده و شکیل در منازلشان بدون استفاده است می توانند با اهدای آن ها به مراکز قرآنی موجب رونق مراکز قرآنی شوند.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی