جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۵۸ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

نشست هم اندیشی همایش بزرگ زن و انقلاب اسلامی در چهار محال و بختیاری برگزارشد

 ستاد استان

نشست هم اندیشی همایش بزرگ زن و انقلاب اسلامی در چهار محال و بختیاری برگزارشد

 سرپرست اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری گفت: نشست هم اندیشی همایش بزرگ زن و انقلاب اسلامی  با حضور اعضای کمیته قرآن دهه فجر در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی این استان برگزارشد.

محسن تقی پور  درنشست هم اندیشی همایش بزرگ زن و انقلاب اسلامی  با اشاره به حضور ۹۵ درصدی بانوان در برنامه‌ها و محافل قرآنی استان، گفت: در 18 بهمن‌جشن بانوان انقلابی در آیینه قرآن  با حضور قاریان کشوری و استانی برگزار می‌شود

وی افزود: جشن بزرگ بانوان انقلابی در آیینه قرآن ویژه بانوان است و تمام بخش هلی این جشن توسط خود بانوان برگزار می شود .

تقی پور با اشاره به برگزاری این جشن در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد تصریح کرد: مجری گری قرآنی، قرائت قاری کشوری و استانی،  حافظ کشوری و استانی ، تواشیح خوانی، خطبه خوانی  از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در این جشن است.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از دیگر برنامه های جذاب و آموزنده این جشن ، برگزاری مسابقه قرآنی همراه با اهداء جوایز فرهنگی  به برندگان است.

تقی پور با اشاره به این که ترویج و توسعه فعالیت‌ های قرآنی، رشد و تعالی معرفت دینی در پرتو انس با قرآن و ایجاد اخت و نزدیکی جوانان و نوجوانان با کلام الهی است بیان کرد: یکی از برنامه های این جشن دعوت از تعدای از دختران دانش آموز  خواهد بود.

گفتنی است؛  در این نشست با توجه به این که ، این جشن توسط کمیته قرآن دهه فجر استان برگزار می شود وظایف و هزینه ها بین اعضای حاضر در این نشست از جمله اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان، آموزش و پرورش، کمیته امداد، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جامعه القرآن و . . . تقسیم شد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی