جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۰۲ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

پیشنهاد دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با قرآنیان استان مطرح شد

 ستاد استان

پیشنهاد دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با قرآنیان استان مطرح شد

سرپرست اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری برگزاری دیدار جامعه قرآنی استان با استاندار را، در دیدار با معاون سیاسی امنیتی استاندار مطرح کرد.

محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی استان، در دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار که در دفتر معاونت سیاسی امنیتی استانداری برگزار شد، گفت: مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان در فرایند آموزش‌های قرآنی خود با کمبودهای مختلفی مواجه می‌باشند که مسئولان حاکمیتی و فرهنگی استان باید به این دغدغه مدیران توجه نمایند.
وی افزود: ایجاد بستر مناسب در راستای ارتقای فعالیت‌های قرآنی٬ زمینه را جهت رشد شاخص‌های فرهنگی استان فراهم می‌سازد. 
تقی پور با اشاره به ارائه پیشنهادی برای برگزاری دیدار جامعه قرآنی استان با استاندار،گفت: در این نشست  پیشنهاد شد استاندار چهارمحال و بختیاری یک مشاور قرآنی نیز داشته باشد.

 جعفر مردانی، معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری، نیز در این جلسه، گفت: فعالیت‌های قرآنی در استان روند خوبی دارد و تمام تلاش خود را جهت اعتلای بیشتر فرهنگ قرآنی در میان جامعه دینی و قرآنی استان خواهیم نمود.
وی تصریح کرد: طرح تأمین وسایل کمک‌آموزشی برای خانه‌های قرآن روستایی از طریق مدیرکل امور روستایی استانداری پیگیری و مقدمات آن نیز فراهم خواهد شد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی