جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۵۸ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

نشست سرپرست اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری با فعالان قرآنی شهرستان اردل

 ستاد استان

نشست  سرپرست اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری با فعالان قرآنی شهرستان اردل

 نشست سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با مدیران و فعالان قرآنی  شهرستان اردل روز سه شنبه پنجم دی برگزارشد.

محسن تقی پور  در نشست فعالان و مدیران مراکز قرآنی شهرستان اردل که در روز سه شنبه ۵ دی در سالن جلسات فرمانداری، با حضور امام جمعه و فرماندار این شهرستان  برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن به دهه مبارک فجر افزود: مدیران و مربیان با یک برنامه ریزی منسجم و دقیق بستر را برای ورود به برنامه های قرآنی این ایام  فراهم کنند .

سرپرست اداره امور قرآنی استان در ادامه با ارائه گزارشی از عملکرد سال 96 اداره امور قرآنی استان بیان کرد: برگزاری دوره های تربیت معلم قرآن کریم، تشکیل انجمن خیرین قرآنی و  برگزاری جلسات کرسی های تلاوت از اولویت های قرآنی این شهرستان است.

وی گفت: طرح جهادگران قرآنی و اعزام اساتید قرآنی در رشته حفظ و قرائت برای شهرستان اردل و برخی دیگر از شهرستان های استان در دستور کار قرار می گیرد.  

تقی پور  در رابطه با حمایت از مرکز قرآنی افزود: با دریافت اعتبارات، می‌توانیم بسیاری از کمبودها و مشکلات مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی را در این شهرستان برطرف کنیم.

وی در این نشست، از علاقه، پشتکار و توان مضاعف ، مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان اردل، با توجه به کمبود اعتبارات تقدیر و تشکر کرد.

مدیران مراکز قرآنی شهرستان اردل نیز، مسائل و مشکلات و وضعیت قرآنی موجود شهرستان را در حضور تقی پور سرپرست اداره امور قرآنی استان و سرپرست  اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان  مطرح و بحث و تبادل‌نظر کردند و مسئولین نیز در جهت رفع آن‌ها اعلام آمادگی کردند.

 

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی