جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۲۸ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

ثبت نام دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن چهار محال و بختیاری آغاز شد

 ستاد استان

ثبت نام دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن چهار محال و بختیاری آغاز شد

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم در این استان آغاز شد

محسن  تقی پور سرپرست اداره امور قرآنی چهار محال و بختیاری با اعلام این خبر افزود:  این  اداره تلاش دارد تا با آموزش داوری مسابقات قرآن کریم و ارتقاء مهارت و سطح علمی داوران، سنجش و ارزیابی مسابقات با شیوه ای نوین و علمی صورت پذیرد و از طریق تربیت داوران ماهر و کارآزموده قرآنی، گامی بلند در مسیر برقراری عدالت در تمامی سطوح مسابقات قرآنی برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم در شهرکرد برگزار می شود، گفت: این دوره آموزشی در سه بخش تجوید، صوت و لحن برگزار می شود.

تقی پور با بیان اینکه  این دوره آموزشی با حضور اساتید نخبه کشوری برگزار می شود، تصریح کرد: ثبت نام برای این دوره از اول دی آغاز می شود و تا دهم نیز ادامه دارد .

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: قبولی در آزمون ورودی، داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و داشتن حداقل سن 25 سال و حداکثر 50 سال از مهمترین شرایط شرکت در این دوره آموزشی است.

وی ادامه داد: بعد از اتمام مرحله ثبت نام کار گاه های توجیهی برای آمادگی در آزمون های  ورودی با حضور اساتید کشوری و بیان نکات اساسی و کلیدی آزمون به مدت 2 روز برگزار می شود.

تقی پور ادامه داد: بعد از اتمام کار گا ه ها نیز یک  فرصت 10 روزه به شرکت کنندگان داده می شود تا آمادگی لازم برای ورود به آزمون ها را پیدا کنندو بعد از  آن ازمون های ورودی برگزار می شود.

سرپرست اداره امور قرآنی افزود: آزمون ورودی این دوره نیز در 2 بخش کتبی و شفاهی برگزار می شود  که کتبی این آزمون به صورت تستی و شفاهی از طریق فایل صوتی است .

تقی پورتصریح کرد: شرکت کنندگان  در این دوره باید صوت خودرا  متناسب با رشته ای که انتخاب کرده اند به صورت ترتیل برای رشته تجوید و به صورت تحقیق برای رشته صوت و لحن در روز آزمون تحویل دهند.

وی گفت : فایل های صوتی این آزمون به سازمان دارالقرآن الکریم کشور ارسال می شود و بعد از داوری  و بررسی تلاوت ها  نتایج پس از جمع بندی آزمون کتبی و شفاهی اعلام  می شود .و پذیرفته شدگان در دوره تربیت داور عمومی شرکت می کنند.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری افزود:  با اجرای این دوره  ، علاقمندان به داوری در رشته‌های تجویدو صوت و لحن پس از احراز شرایط گزینش، با توجه به رشته قبول شده در  کلاس های آموزشی حضوری در هر یک از رشته‌هاشرکت نموده و ضمن آشنایی با استانداردهای موجود در امر داوری و انجام کارورزی‌های متعدد و شرکت در آزمونهای پایانی، طریقه صحیح و یکسان داوری را فرا خواهند گرفت.

وی همچنین بیان کرد: شرکت کنندگان در دوره در صورت کسب حد نصاب نمرات در دو بخش آزمون‌های کتبی و داوری عملی در رشته مربوطه علاوه بر دریافت گواهینامه داوری ، مجوز داوری در استان را دریافت خواهند نمود.

تقی پور بیان کرد: علاقه مندان برای حضور در این دوره آموزشی به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری مراجعه کنند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی