دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۰۵ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

لزوم ارسال گزارشات شش ماهه کارشناسان اداره امور قرآنی به منظور جذب اعتبارات

 ستاد استان

لزوم ارسال گزارشات شش ماهه کارشناسان اداره امور قرآنی به منظور جذب اعتبارات

کارشناس آموزش و پژوهش اداره امور قرآنی چهار محال و بختیاری در جلسه کارشناسان قرآنی این اداره برضرورت ارسال گزارشات کامل و دقیق شش ماهه کارشناسان قرآنی برای جذب اعتبارات تاکید کرد.

ابوذر کارگر در جلسه کارشناسان قرآنی اداره امور قرآنی استان باتبریک  میلاد با سعادت پیامبر نور و رحمت حضرت محمد(ص) و گرامیداشت هفته وحدت افزود: برگزاری نشست فصلی کارشناسان قرآنی را در این ایام مبارک به فال نیک می گیریم و امیدواریم با عنایات  صاحب قرآن و  با هم اندیشی همه خدمتگزاران قرآنی بتوانیم قدم های ارزنده ای را در جهت ترویج و نشر فرهنگ قرآنی در جامعه برداریم .

وی بیان کرد : با همه کمبود ها و محدویت های بودجه ای که امسال در حوزه فعالیت های قرآنی وجود دارد ، اما برنامه های  خوبی در زمیه آموزش از طرف موسسات و خانه های قرآن اجرا شده است.  

کارشناس آموزش و پژوهش اداره امور قرآنی استان با اشاره به کار گاه های گروه آموزشی در فصل بهار گفت: آزمون پایانی این کارگاه ها نیز درمهر ماه برگزارشد و گواهی های این آزمون نیز صادر شده است و جوایز نفرات اول تا سوم به محض تامین بودجه اهداء می شود .

کارگربا اشاره به سهمیه استان در حوزه آموزش های عمومی که 750 نفر است  ،افزود: قرائت سطح 1 تا 3 ، حفظ جزء 30و 26 سوره آخر  قرآن کریم  حفظ پیش دبستانی ، حفظ موضوعی، حفظ جزء 1 و 2 ،  مفاهیم 1تا 3  بر اساس کتاب های مسعود وکیل، شامل آموزش های عمومی می شوند.  

وی با تاکید بر ضرورت ارسال گزارشات کامل و دقیق شش ماهه مدیران و کارشناسان قرآنی  برای جذب اعتبارات حوزه آموزش عمومی تصریح کرد: مدیران مراکز قرآنی و کارشناسان باید فرم های اطلاعات کلاس ها و فرم های اطلاعات کلی را به صورت کامل و دقیق ارسال نمایند.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی