جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۴۰ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

تمدید پروانه فعالیت موسسات قرآن و عترت چهار محال و بختیاری

 ستاد استان

تمدید پروانه فعالیت موسسات قرآن و عترت چهار محال و بختیاری

سرپرست اداره امور قرآنی چهار محال و بختیاری از تمدید پروانه موسسات قرآن و عترت استان خبر داد.

محسن تقی پور گفت: در پی اتمام مهلت پروانه موسسات قرآن و عترت که از سازمان تبلیغات اسلامی مجوز گرفته اند ، موسسات مذکور باید تا پایان این هفته پروانه فعالیت موسسه خود را به  کارشناسان قرآنی شهرستان ها تحویل دهند.

وی با بیان این نکته که تمامی موسسات قرآنی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی استان به غیر از موسسه کوثر خراجی و نورالثقلین بروجن اصل پروانه فعالیت خود را به کارشناسان تحویل دهندافزود: اداره امور قرآنی استان پس از جمع آوری و دریافت پروانه ها از شهرستان ها آنها را برای تمدید با شرایط آیین نامه سال 93 برای تمدید به سازمان دارالقرآن کشور ارسال می کند.

سرپرست اداره امور قرآتی استان تاکیدکرد: تمدید پروانه فعالیت موسسات اهمیت زیادی دارد و در صورت عدم تمدید ، مجوز صادر شده قبلی باطل می شود.

تقی پور  افزود: علاقمندان به تاسیس موسسه قرآن و عترت نیز می توانند به سایت تلاوت مراجعه نمایند و سپس وارد سامانه صدور مجوز موسسه قرآن و عترت شوند و با مطالعه آیین نامه و ارسال مدارک خواسته شده  اقدام به  تاسیس موسسه کنند.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به این که قرار است سامانه ثبت خانه های قرآن سازمان دارالقرآن کشور نیز تا چند ماه آینده راه اندازی شود ، صدور مجوز موقت و به صورت شش ماهه به متقاضیانی که هیچ مشکلی در مراحل ثبت نداشته باشند به صورت استانی صادر می شود.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی