جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۰۲ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

بازدید سرپرست اداره امور قرآنی استان از موسسه جامعه القرآن شهرکرد

 ستاد استان

بازدید سرپرست اداره امور قرآنی استان از موسسه جامعه القرآن شهرکرد

محسن تقی پور در بازدید از موسسه جامعه القرآن شهرکرد، اتحاد و هم دلی بین فعالان و نخبگان قرآنی را رمز توسعه فعالیت های قرآنی استان دانست.

سرپرست اداره امور قرآنی استان در بازدید از فعالیت های قرآنی موسسه  جامعه القرآن شهرکرد ضمن قدردانی از فعالیت این موسسه در استان ،بر تعامل ومشارکت هرچه بیشتر و برداشتن گامهای موثرتری جهت نشروترویج فرهنگ قرآنی  تاکید کرد

 

وی اتحاد و هم دلی بین فعالان و نخبگان قرآنی را رمز توسعه فعالیت های قرآنی استان دانست و افزود:  موسسه جامعه القرآن  دارای ظرفیت بالایی در زمینه حفظ قرآن کریم است ، و به دلیل  داشتن این توانایی ها می تواند اثر گذاری مطلوبی داشته باشد.

تقی پور با اشاره به قابلیت های خوب این موسسه گفت : جامعه القرآن با اعتماد سازی و همچنین ارائه برنامه های فاخر  تاکنون توانسته است ، وقفیات متعددی در قالب خانه مسکونی ٬زمین و کمک های نقدی داشته باشد که از این توان جهت آموزش های حفظ قرآن کریم  استفاده کرده است.  

سرپرست اداره امور قرآنی استان همچنین افزود: تمامی موسسات و مراکز قرآنی استان دارای توانایی های خوبی هستند که باید از  همه این ظرفیت ها در راستای توسعه فعایت های قرآنی استان استفاده شود.

صالحی مدیر این مرکز قرآنی نیز  با ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های قرآنی گفت:  ما آماده همکاری با کلیه موسسات قرآنی در زمینه حفظ قرآن کریم هستیم.  

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی