جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۵۵ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

نتایج مرحله دوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن ۱۳ آبان اعلام می‌شود

 ستاد استان

نتایج مرحله دوم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن ۱۳ آبان اعلام می‌شود

محسن تقی پور سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری با بیان این که آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم هر سال در چهار مرحله به همت سازمان دارالقرآن کشور و همکاری ادارات امور قرآنی استان ها برگزار می‌شود، افزود: مرحله اول دوازدهمین دوره این آزمون‌ها اردیبشهت سال جاری با حضور 115 حافظ قرآن در استان  برگزار شد که پس از اعلام نتایج 48 نفر موفق به کسب حد نصاب نمره و راه‌یابی به مرحله دوم این آزمون‌ها شدند.

وی گفت: مرحله دوم آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به صورت شفاهی 26 مرداد   به صورت متمرکز در شهرکرذ برگزارشد .

تقی پور در ادامه بیان کرد: داوری در مرحله شفاهی  این آزمون‌، در دو مرحله صورت می گیرد ، مرحله اول که بخش حُسن حفظ را شامل می شود در استان توسط داوران استانی امتیاز داده می شود و مرحله دوم آن که شامل صوت و لحن ، تجوید، وقف و ابتداء و حسن حفظ است در اختیار دبیرخانه سازمان دارالقرآن کشور قرار می گیرد تا داوری شوند و نتایج نهایی اعلام شود

 وی تصریح کرد: نتایج مرحله دوم ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم نیز 13 آبان‌ از سوی سازمان دارالقرآن کشور  اعلام می‌شود و افرادی که موفق به کسب حدنصاب نمره شوند به مرحله سوم راه می‌یابند. مرحله سوم این آزمون‌ها به صورت کتبی و ویژه حافظان کل قرآن کریم است.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان گفت: حائزان مدرک درجه 1 مدرکی معادل دکترا، مدرک درجه 2 حفظ مدرک معادل فوق لیسانس، مدرک درجه 3 حفظ مدرک معادل لیسانس، مدرک درجه 4 مدرک معادل فوق دیپلم و مدرک درجه 5 حفظ مدرکی معادل دیپلم از سوی سازمان دارالقرآن دریافت می‌کنند. 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی