پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۰۸ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

شرکت 7 هزار نفر در جشنواره قرآنی منهاج در چهار محال و بختیاری

 ستاد استان

شرکت 7 هزار نفر در جشنواره قرآنی منهاج در چهار محال و بختیاری

مدیر عامل اتحادیه موسسات فرهنگی قرآن و عترت چهار محال و بختیاری از شرکت 7 هزار نفر در جشنواره قرآنی منهاج خبر داد.

مسعود داوری، مدیرعامل اتحادیه موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان، در حاشیه برگزاری آزمون تفسیر جشنواره قرآنی منهاج یکی از شاخص‌ترین امتیازات برگزاری این جشنواره را مردمی بودن آن دانست و گفت: حدود هفت هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند که می‌توان این جشنواره را مقدمه حرکت‌های بزرگ قرآنی در استان خواند.
وی با اشاره به این که سال آینده نیز جشنواره قرآنی منهاج ادامه خواهد یافت، افزود: جشنواره منهاج کار قرآنی بزرگی در سطح استان است و نیاز به حمایت‎های همه سازمان‌ها در تامین بودجه دارد.
داوری هفته آینده را پایان داوری تمام رشته‌های این جشنواره اعلام کرد و ادامه داد: اختتامیه دومین جشنواره قرآنی منهاج نیز آخرین هفته شهریور در استان برگزار می‌شود.
مدیرعامل اتحادیه موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان با بیان این که  تفسیر جشنواره قرآنی منهاج با محوریت سوره مومنون علاوه بر چهارمحال و بختیاری در استان خوزستان نیز به طور همزمان برگزار شد، اظهار کرد: در صورت موفقیت برگزاری این طرح در خوزستان پیش بینی می‌شود دوره‌های بعدی این جشنواره به صورت منطقه‎ای و با شرکت چند استان مجاور و در دراز مدت به صورت کشوری برگزار شود.
وی با اشاره به شاخص‎ترین برنامه‌های اتحادیه جدید فرهنگی قرآن و عترت استان بر تقویت روند فعالیت‎های قرآنی در استان تاکید و عنوان کرد: با استفاده از زیرساخت‎های موجود به دنبال راه اندازی یک سیستم جامع اینترنتی برای به روز بودن تمام موسسات قرآنی در سطح استان هستیم.
داوری تصریح کرد: در برنامه ریزی‌های اتحادیه موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان تلاش شده است تا تمام موسسات را با اجرای برنامه‌های مختلف قرآنی درگیر کنیم و در این راستا بر قشرهای خاصی از جامعه مانند دانش آموزان تاکید بیشتری وجود دارد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی