پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری کارگاه آموزشی « سبک زندگی قرآنی » در شهرکرد

 ستاد استان

برگزاری کارگاه آموزشی « سبک زندگی قرآنی » در شهرکرد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری از برگزاری کارگاه  آموزشی سبک زندگی قرآنی در شهرکرد خبر داد.

 مهدی پرتوی گفت: کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی با هدف ایجاد انس و ارتباط میان قرآن، انسان، زندگی و سلامتی، کاربردی کردن فرهنگ قرآن کریم در راستای پاسخگویی به نیازهای معرفتی و مهارتی اقشار مختلف جامعه و به صحنه درآوردن قرآن و فرهنگ نجات بخش آن در عرصه های مختلف زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی، امروز دوشنبه 30 مرداد در شهرکرد در حال برگزاری است.

وی افزود: در طول سال هایی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، شاهد فعالیت تعداد زیادی قاری و حافظ قرآن، جلسات آموزش قرآن، موسسات قرآن و دستگاه های قرآنی بوده ایم  که همه از جمله دستاوردهایی است که در این مدت به دست آمده است.

پرتوی بیان کرد: با توجه به شرایط روز و این که نیاز مردم در دوره های مختلف متفاوت است، فعالیت های قرآنی هم باید متناسب با شرایط روز و نیاز روز مردم تنظیم شود، یکی از مواری که در این زمینه می تواند بسیار تأثیرگذار باشد، سمت و سو دادن این فعالیت ها به شکل دهی زندگی مردم مطابق با اصول و چارچوب هایی که در قرآن و روایات، مورد استفاده قرار گرفته است. .

رئیس اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات استان  با اشاره به این که در این حوزه مقداری کم کاری شده است ادامه داد: دستگاه های قرآنی به خاطر تعلقات و روش های سنتی که داشته اند بیشتر به شیوه های گذشته عمل می کنند، االبته ما همچنان به آن برنامه ها نیاز داریم و این به معنای آن نیست که باید چنین برنامه هایی تعطیل شود، در واقع در حال حاضر شرایط زندگی مردم، ما را وادار می کند که برنامه ها و فعالیت هایمان مقداری کاربردی تر شود، یعنی نوع آموزه ها به سمتی برود که زندگی روزمرده مردم تحت تأثیر آموزه های قرآنی قرار بگیرد.

 وی تصریح کرد: به همت اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهرکرد  برای دومین سال متوالی کارگاه سبک زندگی قرآنی، با حضور اساتید اعزامی از سازمان دارالقرآن الکریم در این شهرستان برگزار می شود .

پرتوی با اشاره به این که دراین کارگاه یک روزه، تعدادی از جامعه طلاب، مربیان فعال قرآنی، مشاوران و فعالان حوزه خانواده و اعضای حلقه‌های بسیج آموزش داده می شوند، بیان کرد: این کارگاه فردا 31 مردادنیز از ساعت 8 تا 17 در شهرستان بروجن برگزار می شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری ادامه داد: حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای شرکت در این کارگاه، داشتن مدرک کارشناسی و سن 20 تا  45 سال است و برای شرکت کنندگان در این دوره  گواهی معتبر صادر می شود. 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی