دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۵۲ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

آزمون شفاهی اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

 ستاد استان

آزمون شفاهی اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

 کارشناس آموزش اداره امور قرآنی استان گفت: آزمون شفاهی دوازدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم صبح روز پنجشنبه 26 مرداد در سالن همایش اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

ابوذر کارگرگفت: صبح  روز پنجشنبه  ۲۶ مردادماه آزمون شفاهی دوازدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم با حضور قبول شدگان مرحله کتبی این آزمون در سالن همایش های اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
وی در حاشیه برگزاری این آزمون با اشاره به ثبت نام ۱۱۰ نفر از حفاظ استان در آزمون کتبی دوازدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن، اقزود: از این تعداد ۴۸ نفر به مرحله شفاهی این آزمون راه یافته و صبح امروز برای کسب مدرک تخصصی به رقابت پرداختند.
کارگربا اشاره به اینکه شرکت کنندگان ،در حوزه حسن حفظ و قرائت قرآن در این آزمون ارزیابی می شوند ادامه داد: نمره آزمون حسن حفظ توسط داوران استانی و نتیجه آزمون قرائت پس از ارسال صوت تلاوت به دارالقرآن کشور مشخص می شود.

 
وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در رشته های حفظ پنج جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل به رقابت می پردازند، اظهار کرد: در صورت کسب حدنصاب نمره لازم پس از این آزمون به حفاظ ۱۰ جزء مدرک درجه پنج، ۲۰ جزء مدرک درجه چهار و به حافظان کل مدرک درجه سه اعطا می شود.
کارشناس آموزش اداره امور قرآنی استان عیسی خورشیدی را تنها نماینده چهارمحال و بختیاری برای دریافت مدرک تخصصی درجه یک حفظ قرآن کریم دانست و تصریح کرد: قبول شدن در دوازدهمین دوره اعطای این مدرک نیز می توانند برای دریافت مدارک بالاتر در آزمون های تخصصی این طرح شرکت کنند.
وی با اشاره به برنامه های قرآنی پیش رو در اداره امور قرآنی استان، عنوان کرد: برگزاری کارگاه های سبک زندگی قرآنی ۳۰ و ۳۱ مردادماه در شهرکرد و بروجن و اردوی استعدادهای قرآنی غرب کشور با حضور ۱15 نفر از نوجوانان مستعد قرآنی سوم تا پنجم  شهریور  از جمله برنامه های شاخص قرآنی استان در تابستان امسال هستند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی