يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۷ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری دو کارگاه سبک زندگی قرآنی در چهار محال و بختیاری

 ستاد استان

برگزاری دو کارگاه سبک زندگی قرآنی در چهار محال و بختیاری

کارشناس آموزش اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری از برگزاری دو کارگاه سبک زندگی قرآنی در شهرکرد و بروجن با هدف آموزش ، توسعه و ترویج سبک زندگی قرآنی خبر داد. 

ابوذر کارگر، با اعلام این خبر بیان کرد: این دوره آموزشی با حضور اساتید و کارشناسان مجرب و متخصص سازمان دارالقرآن برگزار می شود و طی این دوره، تعدادی از جامعه طلاب، مربیان فعال قرآنی، مشاوران و فعالان حوزه خانواده و اعضای حلقه‌های بسیج آموزش داده می شوند.
وی با اشاره به برگزاری این دو کارگاه یک روزه در تاریخ 30 مرداد در شهرکرد و 31 مرداد در بروجن  از ساعت 8 تا 17، تصریح کرد: حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای شرکت در این کارگاه، داشتن مدرک کارشناسی و سن 20 تا  45 سال است.
کارگر افزود: هزینه شرکت در این کارگاه 000/150 هزار ریال و مدارک مورد نیاز کپی کارت ملی و تکمیل فرم ثبت‌نام است.
کارشناس آموزش اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان ، آموزش سبک زندگی قرآنی را از مهم‌ترین مباحث این کارگاهها  اعلام کرد و گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزش، توسعه و ترویج سبک زندگی قرآنی است.
ابوذرکارگر  اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در کارگاه شهرستان شهرکرد  باید به اداره تبلیغات اسلامی شهرکرد واقع در شهرکرد، بلوار شریعتی، روبروی حسینیه اعظم، کوچه 40  و جهت ثبت نام در کارگاه شهرستان بروجن به کارشناس قرآنی  اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان مراجعه نمایند.

وی ، شماره تلفن 33351118را جهت پاسخگویی به سوالات مردم شهرستان شهرکرد و شماره تلفن های 34243461 و 34230661 را جهت پاسخ گویی به سوالات مردم شهرستان بروجن در خصوص این دوره اعلام کرد.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی