جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۲۸ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

12 مردادماه؛ زمان برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری

 ستاد استان

12 مردادماه؛ زمان برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری

کارشناس امور مؤسسات اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری از برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات مردمی فرهنگی قرآن و عترت استان در روز ۱۲ مردادماه جاری خبر داد.

محسن تقی پور  با اعلام این خبر گفت: با برگزاری این انتخابات مؤسسات قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مؤسسات مردمی قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی با هم ادغام شده و تحت نظر یک هیئت مدیره فعالیت خواهند کرد.

وی واحد شدن مؤسسات قرآنی و پرهیز از موازی کاری در حوزه‌های قرآنی را از برکات برگزاری این انتخابات دانست و اظهار کرد: پس از برگزاری انتخابات دبیرخانه اعطای مجوزات به اداره امور قرآنی استان اعطا می‌شود و عنوان مؤسسات قرآنی سراسر استان به مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت تغییر می‌یابد.

کارشناس امور مؤسسات اداره امور قرآنی استان تصریح کرد: هیئت مدیره جدید اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت شامل پنج عضو اصلی، سه عضو علی البدل  وسه عضو بازرس و یک عضو  به عنوان  بازرس علی البدل  است.

تقی پور با اشاره به اینکه در راستای برگزاری این انتخابات کمیته‌ای اجرایی با عنوان کمیته استانی اجرا و نظارت بر انتخابات تشکیل شده است که اعضای آن متشکل از رئیس اداره امور قرآنی، مسئول دفتر فعالیت‌های قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی و مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی استان هستند، عنوان کرد: تشکیل جلسات هماهنگی، پشتیبانی تدارکات و دعوت از هیئت مدیره مؤسسات جهت شرکت در این انتخابات از وظایف این کمیته است.

وی  با بیان اینکه ۲3 نفر جهت نامزدی در انتخابات ثبت‌نام کرده اند، افزود: از هر موسسه قرآنی تنها سه نفر از اعضای هیئت مدیره آنان می‌تواند نامزد این انتخابات شود.

این کارشناس قرآنی با اشاره  به  اینکه تنها یک نفر از اعضای هیئت مدیره مؤسسات قرآنی حق رای در این انتخابات دارند، اظهار کرد: این شرایط شامل حال مؤسساتی می‌شود که دارای مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یا سازمان تبلیغات اسلامی استان هستند.

محسن تقی پور با تأکید بر اینکه کمیته استانی اجرا و نظارت براین انتخابات صلاحیت 16 کاندیدا را برای هیئت مدیره و پنچ کاندیدا را برای بازرس تأیید کرد ادامه داد: افردای  که تأیید صلاحیت نشدند می توانند شکایت خود را  به این کمیسیون اعلام کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

وی  همچنین با اشاره به تصویب اساسنامه مشترک اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان در روز انتخابات، گفت: این اساسنامه شامل ۵۹ بند است که ۹ بند آن را مؤسسات قرآن و عترت استان تصویب می‌کنند.

کارشناس امور مؤسسات اداره امور قرآنی ناظر انتخابات را اداره امور قرآنی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواند و تصریح کرد: انتخابات هیئت مدیره مؤسسات مردمی فرهنگی قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری ساعت ۱۰ صبح روز ۱۲ مردادماه جاری در مجتمع لاله شهرکرد برگزار می شود.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی