پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۰۷ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

26 مرداد؛ مرحله شفاهی دوزادهمین دوره آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم

 ستاد استان

26 مرداد؛ مرحله شفاهی دوزادهمین دوره آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی استان از برگزاری مرحله  شفاهی دوازدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان خبر داد.

مهدی پرتوی از برگزاری مرحله شفاهی دوزادهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ خبر دادو گفت: این آزمون روز پنجشنبه 26 مرداد در شهرکرد برگزار می گردد.

وی افزود: در مرحله کتبی 115 نفر از استان  در این آزمون که همزمان درسراسر  کشور برگزار شد ، شرکت کردند . و از این تعداد 48 نفر با دریافت  نمره حد نصاب لازم مجاز به شرکت در آزمون شفاهی شدند.  

پرتوی با اشاره به جزئیات شرکت کنندگان در یازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک گفت:  آن دسته از حافظان  10 جزء ، 20 جزءو کل قرآن کریم که بتوانند هر دو مرحله کتبی و شفاهی را با موفقیت پشت سر بگذارند به ترتیب در جه 5 و درجه 4 و درجه 3 حفظ قرآن کریم اختصاص می یابد .

وی همچنین گفت: شرکت کنندگان در آزمون حفظ 5 جزء در صورت موفقیت در دو مرحله کتبی و شفاهی حائز گواهی نامه معتبر از طرف سازمان دارالقرآن کریم خواهند شد .

رئیس اداره امور قرآنی استان مدرک درجه 2 و 1 حفظ قرآن کریم را مربوط به آن دسته از حافظان کل برشمرد که دو مرحله دیگر که شامل مفردات و تفسیر نیز می باشد را با موفقیت سپری کنند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی