پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۳۴ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

تغییر زمان آزمون طرح‌های آموزشی و روش تدریس قرآنی در چهارمحال و بختیاری

 ستاد استان

تغییر زمان آزمون طرح‌های آموزشی و روش تدریس قرآنی در چهارمحال و بختیاری

رئیس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری از تغییر زمان آزمون طرح‌های آموزشی و روش تدریس قرآنی در استان خبر داد.

مهدی پرتوی با اعلام این خبر گفت: آزمون طرح‌های آموزشی و روش تدریس قرآنی که قرار بود پنجم مردادماه جاری در استان برگزار شود به زمان دیگری موکول شد که متعاقبا اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه این تغییر زمان آزمون بنا بر درخواست جمع قابل توجهی از مدیران و مربیان قرآنی استان بوده است، افزود: مدیران و مربیان قرآنی استان فشردگی دوره‌های مختلف آموزشی در فصل تابستان را از مهم ترین علل درخواست خود مبنی بر تغییر آزمون دانستند.

پرتوی با تأکید بر اینکه محتوای این آزمون هیچ تغییری نخواهد یافت، تصریح کرد: محتوای آزمون طرح‌های آموزشی سازمان دارالقرآن کریم  قسمت عمومی فایل های صوتی است که در اختیار کارشناسان شهرستان‌ها قرار گرفته است‌.

وی افزود: از قسمت عمومی این فایل صوتی  که حفظ ۱ و ۲ و پیش‌دبستانی و قرائت ۱ تا ۳ و مفاهیم‌ ۱ ‌را شامل می‌شود با طرح  ۲۰ سوال به صورت تستی‌ از مدیران و مربیان آزمون گرفته می‌شود. 

رئیس اداره امور قرآنی استان ادامه داد: آزمون روش تدریس نیز 30 سوال تستی از کتاب کاربرد مهارت‌های تدریس و روانشناسی در آموزش قرآن از داوود تک فلاح و همچنین ارائه یک طرح درسی کتبی در روز برگزاری خواهد بود.  

وی همچنین بیان کرد: آن دسته از مربیانی که حد نصاب نمره لازم را در این آزمون کسب کنند گواهی دریافت می‌کنند و در هر شهرستان از ۳ نفر اول تقدیر می‌شود. 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی