شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۴ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

تأکید بر آموزش قرآن برای کودکان قبل از دبستان

 ستاد استان

تأکید بر آموزش قرآن برای کودکان قبل از دبستان

مدیر مؤسسه قرآن و عترت بشری در شهرکرد با تأکید بر اهمیت آموزش قرآن قبل از دبستان گفت: اکثر قرآن آموزان این مؤسسه کودکان قبل از دبستان هستند.

مدیر موسسه قرآن و عترت بشری در شهرکرد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه کلاس‌های حفظ به دو صورت موقتی و دائمی در موسسه قرآن و عترت بشری برگزار می‌شود اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در کلاس‌های دائمی حافظ ۴ جز از قرآن هستند.

امیدی با بیان اینکه افراد شرکت‌کننده در کلاس‌های موقت حفظ قرآن جز ۳۰ را حفظ می‌کنند افزود: کلاس‌های حفظ در سه مقطع کودکان قبل از دبستان، کودکان دبستانی و کودکان از ۱۰ سال به بالا به‌صورت اختصاصی برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت آموزش قرآن به کودکان قبل از دبستان، گفت: اکثر قرآن آموزان این موسسه را کودکان قبل از دبستان تشکیل داده‌اند.

مدیر موسسه قرآن و عترت بشری شهرکرد برگزاری مراسم جز خوانی قرآن کریم در ماه رمضان را از دیگر برنامه‌های این موسسه دانست و تصریح کرد: کلاس‌های آموزش مفاهیم قرآنی و روخوانی و روان‌خوانی از کلاس‌های برنامه‌ریزی‌شده برای بزرگ‌سالان است.

وی با تأکید بر اینکه موسسه قرآن و عترت بشری در سال ۹۳ مجری برگزاری مسابقات قرآن سازمان ورزش و جوانان استان بوده است خاطرنشان کرد: این مسابقات در سه رشته حفظ، تفسیر قرآن و مفاهیم قرآن برگزار شد.

امیدی عنوان کرد: برگزاری جشنواره استانی حفظ سوره نبأ و نازعات از شاخص‌ترین فعالیت‌های موسسه قرآن و عترت بشری شهرکرد است.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی