پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

آغاز طرح ارزیابی و نظارت بر 170 مؤسسه و خانه قرآنی از اول مرداد 96 در چهار محال و بختیاری

 ستاد استان

آغاز طرح ارزیابی و نظارت بر 170 مؤسسه و خانه قرآنی از اول مرداد 96 در چهار محال و بختیاری

کارشناس امورمؤسسات اداره امور قرآنی چهار محال و بختیاری از شروع  طرح ارزیابی و نظارت بر فعالیت 170 مؤسسه و خانه قرآن از اول مرداد 96 در سطح استان خبر داد.  

محسن تقی پور با اعلام این خبر گفت: طرح ارزیابی و نظارت بر فعالیت مؤسسات و خانه های قرآنی از اول مرداد 96  به منظور شناسایی توانمندیها ی مراکز قرآنی در سطح استان اجراء می شود.

وی با اشاره به لزوم ارزیابی دقیق و ایجاد شفافیت سازی در فعالیت های مؤسسات و خانه های قرآن شهری و روستایی افزود: فرم های جامع ارزیابی مؤسسات و خانه های قرآن آماده شده و طبق این فرم ها ارزیابی صورت می گیرد.

تقی پورادامه داد: طبق این  فرم ها  محور هایی مانند، توانمندی مدیران ، وضعیت کیفی معلمان و متعلمان ، وضعیت فعالیت های آموزشی ، تبلیغی و پژوهشی ، وضعیت کادر اجرایی و کادر تخصصی ، نیاز سنجی ها و موارد دیگری مورد ارزیابی قرار می گیرد.

این کارشناس قرآنی افزود: برای هر مؤسسه یک فرم ارزیابی مجزا تشکیل شده و پس از ارزیابی و نمره گذاری نتیجه به مؤسسات و خانه های قرآن اطلاع رسانی می شود و در پایان از مراکز برتر تقدیر خواهد شد.

وی در پایان  تصریح کرد: زمان بندی ارزیابی ها طبق جدولی که با هماهنگی مدیران و اعلام آمادگی آنان در دستور کار است اعلام خواهد شد.

 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی