پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۳۸ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

چهار محال و بختیاری میزبان اردوی استعداد های قرآنی منطقه غرب کشور خواهد بود

 ستاد استان

چهار محال و بختیاری میزبان اردوی استعداد های قرآنی منطقه غرب کشور خواهد بود

رئیس اداره امور قرآنی استان گفت: اردوی استعدادهای قرآنی منطقه غرب کشور به مدت سه روز در شهریور ماه  سال جاری در استان برگرار می شود.

مهدی پرتوی با اشاره به برگزاری اردو های استعداد های درخشان قرآنی در سطح کشور گفت: اردوی استعدادهای قرآنی منطقه غرب کشور که شامل استان های، چهار محال و بختیاری، همدان، کرمانشاه، کردستان، لرستان، ایلام و کهکیلویه و بویر احمد است ، به میزبانی چهار محال و بختیاری برگرار می شود.  

وی ادامه داد: در این اردو که از تاریخ سوم تا پنجم شهریور ماه سال جاری برگزار می شود 115 نوجوان پسر 12 تا 17 ساله  از استعدادهای درخشان قرآنی حضور دارند.

پرتوی افزود: طرح پرورش استعدادهای قرآنی چند سالی است که از سوی سازمان دارالقرآن الکریم در سطح استان های مختلف کشور اجرا می شودتا از این طریق استعدادهای نهفته قرآنی کشور شناسایی و پروش داده شوند.

رئیس اداره امور قرآنی استان گفت: هدف اصلی این اردوها تربیت قاریان مُتَخَلِق به اخلاق قرآنی است که در هر دوره نوجوانان ضمن گذراندن کلاس های صوت و لحن و سایر فنون تلاوت به یادگیری سبک زندگی قرآنی پرداخته و پس از پایان دوره تکالیفی به آن ها داده می شود و آزمون هایی برای ارزیابی فعالیت های آن ها برپا می شود تا برای مراحل بعدی آمادگی های لازم را داشته باشند.

مهدی پرتوی در پایان گفت: طی برگزاری اردوی استعدادهای درخشان قرآنی در استان که سه روز  به طول می‌انجامد برنامه بازرسی و بازدید از این اردو  نیز در برنامه سازمان دارالقرآن الکریم هست  و ناظرانی از سازمان به استان‌ اعزام می‌شوند تا به بررسی وضعیت برگزاری اردو رفع مشکلات بپردازند 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی