پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۱۲ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری نشست رئیس اداره امورقرآنی چهار محال و بختیاری با جمعی از قرآن آموزان شهر بابا حیدر

 ستاد استان

برگزاری نشست رئیس اداره امورقرآنی چهار محال و بختیاری  با جمعی از قرآن آموزان شهر بابا حیدر

نشست رئیس اداره امورقرآنی استان با جمعی از قرآن آموزان بابا حیدر در محل چشمه دیمه کوهرنگ برگزار شد.

در این نشست که در حاشیه برگزاری نشست فصلی کارشناسان در شهرستان کوهرنگ برگزارشد ، در ابتداء قرآن آموزان بابا حیدر به بیان دغه دغه ها و مشکلات قرآنی شهر خود پرداختند.

درادامه رئیس اداره امور قرآنی استان با قدر دانی از حضور  جمعی از قرآنیان بابا حیدر در این نشست گفت: بی تردید یکی از پراجر ترین امور، فعالیت در راستای ترویج آموزه های غنی قرآن کریم است که فعالان عرصه قرآنی باید قدردان این نعمت ارزشمند الهی باشند و همه توان خود را برای ترویج فرهنگ قرآنی به کار گیرند.

مهدی پرتوی ترویج فرهنگ قرآنی را راهگشای بسیاری از مسائل و مشکلات کنونی جامعه در عرصه های مختلف ارزیابی کرد و گفت: در کنار ترویج ترتیل و تلاوت قرآن کریم، باید به موضوع توسعه فرهنگ تفکر و اندیشیدن در معانی غنی این کتاب آسمانی نیز بیش از پیش پرداخته شود چرا که مفاهیم اصیل قرآن کریم در برگیرنده عالی‌ترین آموزه هاست.

وی قرآن کریم را عالی ترین کتاب و در برگیرنده والاترین گنجها ارزیابی کرد و اظهار داشت: این گنج عظیم الهی که می‌تواند زمینه ساز سعادت دنیوی و اخروی شود باید به بهترین نحو در همه زمینه ها عرضه و ترویج شود و مبانی آن سرلوحه کارها قرار گیرد.   

پرتوی با بیان این که با همه توان در خدمت فعالان و مروجان عرصه های قرآنی است ادامه داد: ترویج فرهنگ قرآنی وظیفه ای همگانی است و همه متولیان باید با همه توان خود در این مسیر مقدس کوشا باشند و خود را خادمان حقیقی قرآن کریم و مروج آن بدانند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی