پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۰۱ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

نشست فصلی کارشناسان اداره امور قرآنی چهارمحال وبختیاری با حضور فرماندار کوهرنگ برگزارشد

 ستاد استان

نشست فصلی کارشناسان اداره امور قرآنی چهارمحال وبختیاری با حضور فرماندار کوهرنگ برگزارشد

رئیس اداره امور قرآنی استان از برگزاری نشست فصلی کارشناسان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان باحضور فرماندار کوهرنگ خبر داد.

مهدی پرتوی با اعلام این خبر افزود: در این جلسه که در محل اداره تبلیغات اسلامی کوهرنگ  برگزار شد کارشناسان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های استان به بیان مهمترین دغدغه ها و مسائل قرآنی شهرستان خود پرداختند.

همچنین رییس اداره امور قرآنی استان با اشاره  به برگزاری این نشست در شهرستان کوهرنگ افزود: شهرستان کوهرنگ با آب و هوای تمیزو سالم  ،زمینه خوبی برای پروش استعدادهای قرآنی در زمینه قرائت قرآن کریم را دارد.

پرتوی ادامه داد: به توفیق الهی طی چند سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه فعالیت های قرآنی در سطح استان صورت گرفته است و امید داریم با تلاش و یاری مسئولان استان شاهد پیشرفتهای بهتری باشیم .


وی گفت: برگزاری یک دوره آموزشیاری به صورت ویژه و همچنین حضور یکی از اساتید قرآنی در شهرستان کوهرنگ دو مصوبه تصویب شده برای شهرستان کوهرنگ در این نشست است که از طریق اداره امور قرآنی استان به صورت خاص پیگیری خواهد شد.

فرماندار شهرستان کوهرنگ نیز با ابراز خوشحالی از اینکه این شهرستان میزبان برگزاری نشست کارشناسان قرآنی است افزود: بسیار به جا و پسندیده است که نشست کارشناسان هر دوره در یکی ارز شهرستان ها برگزار شود و کارشناسان سایر شهرستان ها از نزدیک با فضای قرآنی شهرستان های دیگر آشنا شوند و تجربیات خود را در اختیار دیگران نیز بگذارند.

وی همچنین گفت: فرمانداری کوهرنگ در حد توان برای ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی با کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همکاری خواهد کرد. 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی