دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۳۵ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

منابع آزمون طرح درس و روش تدریس اداره امور قرآنی چهار محال و بختیاری اعلام شد

 ستاد استان

منابع آزمون طرح درس و روش تدریس  اداره امور قرآنی چهار محال و بختیاری اعلام شد

کارشناس آموزش اداره امور قرآنی استان با اعلام  منابع آزمون طرح درس و روش تدریس گفت: این آزمون ویژه مدیران و مربیان مراکز قرآنی است که روز پنجشنبه 5 مرداد در سراسر استان برگزار می شود.

ابوذر کارگر با اعلام این خبر گفت: این آزمون در راستای تکمیل کارگاه های آموزشی گروه آموزشی اداره امور قرآنی استان در روز پنجشنبه پنجم مرداد برگزار می شود .

وی بر تقویت برنامه ها و فعالیت های آموزشی قرآن کریم تاکید کرد و ادامه داد: گروه آموزشی اداره امور قرآنی استان از ابتدای امسال به منظور تقویت نیروی انسانی مراکز قرآنی در زمینه محتواهای آموزشی و شیوه صحیح کلاس داری اقدام به برگزاری کارگاه های آموزشی در شهرستان های نه گانه استان کرده است.

کارگر افزود : با اتمام برگزاری این کارگا ه ها  تا پایان تیر و همچنین طبق جدول زمانبدی که از قبل آماده شده است ، در پنجم مرداد آزمون پایانی این کارگاه ها برگزار می شود.

کارشناس آموزش و پژوهش اداره امور قرآنی استان گفت: آزمون به طور همزمان در نه شهرستان و با حضور ناظران اداره امور قرآنی استان برگزار خواهد شد.

  ابوذر کارگر تصریح کرد: محتوای آزمون طرح های آموزشی سازمان دارالقرآن کریم  قسمت عمومی فایل های صوتی است که در اختیار کارشناسان شهرستان ها قرار گرفته است .

وی افزود: از قسمت عمومی این فایل صوتی  که ، حفظ 1و 2 و پیش دبستانی و قرائت 1تا 3 و مفاهیم  1  را شامل می شود  با طرح  20 سوال به صورت تستی  از مدیران و مربیان آزمون گرفته می شود.

ابوذر کارگر ادامه داد: آزمون روش تدریس نیز  30 سوال تستی از کتاب کاربرد مهار تهای تدریس  و روانشانسی در آموزش قرآن از «داوود تک فلاح » و همچنین  5 نمره ارائه یک طرح درسی کتبی در روز برگزاری خواهد بود.  

وی همچنین بیان کرد: آن دسته از مربیانی که حد نصاب نمره لازم را در این آزمون کسب کنند گواهی دریافت می کنند و در هر شهرستان از 3 نفر اول تقدیر می شود. 

منبع روش تدریس:

مهارتهای تدریس  و روانشانسی در آموزش قرآن از «داوود تک فلاح »

منابع طرح ها:

حفظ 1و 2

مفاهیم  1

قرائت 1تا 3

پیش دبستانی

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی