شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۵۵ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

توسعه و عمران شهری با اخلاق و ضوابط قرآنی اصولی است

 ستاد استان

توسعه و عمران شهری با اخلاق و ضوابط قرآنی اصولی است

استاد قرآن و شهردار فرخشهر با اشاره به این که سلامت کاری و اخلاق مداری از اولویت های، کار های عمرانی است افزود: توسعه و عمران شهری فقط با اخلاق و ضوابط قرآنی اصولی است.

فرشاد توحیدنیا، استاد و قاری قرآن و شهردار فرخشهر  در نخستین نشست مدیران مراکز قرآنی استان در سال 96 که در مجتمع فرهنگی و هنری امین فرخشهر برگزار شد، با اشاره به اینکه در حکومت دینی تمام برنامه‌ریزی‌ها برای توسعه و عمران شهری باید بر مبنای اخلاق و ضوابط قرآن  باشد گفت: اگر توسعه بر مبنای قرآن نباشد حکومت دینی با حکومت قبل از انقلاب و سکولار فرقی ندارد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان در نظام ولایت ‌فقیه باید با قرآن مأنوس باشند اظهار کرد: سلامت کاری و اخلاق مداری از اولویت های ،کار های عمرانی است و توسعه و عمران شهری فقط با اخلاق و ضوابط قرآنی اصولی است .

شهردار فرخشهر با تأکید بر اینکه قرآن باید در زیربنای تمام لایه‌های جامعه قرار بگیرد افزود: مسئولان باید مشکلات کشور را با تفکر اسلامی حل کنند و بیشتر از نیروهای انقلابی استفاده کنند تا از منزوی شدن آن‌ها جلوگیری شود.

توحیدنیا خاطرنشان کرد: تمام زوایای قانون‌گذاری باید بر اساس قرآن باشد و قرآن باید در رأس امور قرار بگیرد.

وی شرکت در جلسات قرآن را توفیقی بسیار بزرگ از جانب خدا دانست و تصریح کرد: حتی حضور فیزیکی در جلسات قرآنی نیز تأثیر بسزایی دارد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی