دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۵۸ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

ضرورت صدور گواهینامه آموزشی برای قرآن‌آموزان استان

 ستاد استان

ضرورت صدور گواهینامه آموزشی برای قرآن‌آموزان استان

کارشناس آموزشی اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری گفت: از سال گذشته آموزش ها به سه قسمت تقسیم شدند که تقسیمات آن ها شامل آموزش های عمومی، آموزش های تخصصی و تربیت کادر می شود.

ابوذر کارگر با بیان اینکه آموزش های عمومی شامل رشته قرائت سطح ۱ و ۲ و ۳ و حفظ سطح ۱ و ۲ می شود اظهار کرد: آموزش های تخصصی همین رشته ها سطح های بالاتری را شامل می شود.

وی با اشاره به اینکه گواهینامه آموزش های عمومی از طریق ادارات شهرستانی صادر می شود افزود: گواهینامه آموزش های عمومی استانی و تربیت کادر مراحل جداگانه و کشوری صادر می شود.

کارشناس آموزشی اداره امور قرآنی استان خاطرنشان کرد: آموزش قرآن باید براساس طرح های آماده شده و مدون دار القرآن کشور باشد و مربیان براساس این طرح ها آموزش بدهند و خروجی کار مشخص باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید برای تمامی کلاس ها در همه مقاطع گواهینامه صادر شود تصریح کرد: ارائه گواهینامه به قرآن آموزان باعث ایجاد انگیزه در آن ها برای شرکت در سطح های بالاتر می شود.

کارگر مشخص شدن آمار دقیق شرکت کنندگان در برنامه های قرآنی را از دیگر فواید صدور گواهینامه دانست و گفت: از تمام برنامه های اجرا شده در مراکز قرآنی گزارشی جامع برای اداره امور قرآنی بیاورید زیرا نداشتن گزارش های دقیق و ناقص باعث از بین رفتن قسمتی از اعتبارات میشود.

وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی توسط گروه آموزشی استان اظهار کرد: آزمون پایانی این کارگاه ها ۵ مرداد ماه سال جاری به طور جداگانه در شهرستان ها برگزار می شود.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی