دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۲۱ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

نشست هم اندیشی مدیران مراکز قرآنی چهار محال و بختیاری برگزار می شود

 ستاد استان

نشست هم اندیشی مدیران مراکز قرآنی چهار محال و بختیاری برگزار می شود

 رئیس اداره امور قرآنی استان گفت: نخستین نشست هم اندیشی مدیران مراکز قرآنی چهار محال بختیاری در سال 96 ، روز یکشنبه یازدهم تیر در دارالقرآن فرخشهر برگزار می شود.

مهدی پرتوی با اشاره به فعالیت های شایسته و قابل تقدیر برخی مؤسسات و خانه های قرآنی استان گفت: نخستین نشست هم اندیشی مدیران  مراکز قرآنی با حضور مسئول دارالقرآن فرخشهر و کارشناسان قرآنی ادارات تبلیغات اسلامی استان روز یازدهم تیر در این شهر برگزار می شود.

وی افزود: ضعف ارتباط و انسجام مؤسسات و خانه های قرآنی یکی از مشکلات فعالیت های قرآنی است و تشکیل این گونه نشست ها به هم افزایی و انسجام فعالیت های قرآنی در استان کمک خواهد کرد.  

رئیس اداره امور قرآنی استان ادامه داد: در نشست هم اندیشی مدیران که با همکاری برخی مسولان قرآنی فرخشهر برگزار می شود ، بازدید از دارالقرآن این شهر و بررسی نقاط قوت و ضعف و راهکار های بقاء آینده مراکز قرآنی و بررسی مسایل مالیاتی موسسات در دستور کار است.

پرتوی با اشاره به ارائه آیین نامه پیشنهادی مجمع مشترک اتحادیه موسسات قرآنی کشور در این نشست بیان کرد: تبیین آیین نامه اجرای جشنواره «منهاج» با محوریت سوره مبارکه«مومنون»  توسط دبیر خانه این جشنواری در راستای گسترش و توسعه فرهنگ قرآنی در سطح استان از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این نشست یک روزه خواهد بود.

وی گفت: با پشت سرگذاشتن ماه مبارک رمضان و فعالیت های چشمگیر و قابل تقدیر مدیران و کارشناسان قرآنی در سطح استان و تبادل تجربیات بین مدیران  در مدت زمان بیشتر، دیدن از پارک تفریحی سرچشمه فرخشهر از دیگر برنامه های این نشست است.

گفتنی است؛ این نشست رو ز یکشنبه یازدهم تیر از ساعت 8 صبح لغایت 5 عصر با حضور رئیس اداره امور قرآنی استان ،  مدیران و کارشناسان قرآنی و مسولان قرآنی فرخشهر برگزار می شود. 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی