چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۵۰ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

نتایج قرعه کشی مسابقه«با قرآن در زلال اعتکاف» اعلام شد

 ستاد استان

نتایج قرعه کشی مسابقه«با قرآن در زلال اعتکاف» اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی استان از انتخاب 57 شرکت کننده در مسابقه «با قرآن در زلال اعتکاف» خبر داد.

مهدی پرتوی با اعلام این خبر افزود: مسابقه «با قرآن در زلال اعتکاف » به همت سازمان دارالقرآن الکریم کشور و با همکاری اداره امور قرآنی استان طی ایام اعتکاف از 13 تا 15 رجب المرجب در مساجد استان اجرا شد که نتایج آن در 20 خرداداعلام شد.

وی ادامه داد: پیش از این مقرر شده بود در طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» علاوه بر اعزام مربیان به مساجد به منظور اصلاح قرائت نماز، دفترچه ای آماده شد که در آن، ترجمه و مفاهیم سوره های مبارکه «انسان و حجرات» و خطبه متقین آمده بود .

پرتوی همچنین گفت: برای اجرای این مسابقه 7000 دفترچه در بین معتکفین در مساجد استان توزیع شدکه چهار هزار و 353 نفر در این مسابقه شرکت کردند .

رئیس اداره امور قرآنی استان افزود: طبق دستور العمل اجرایی این مسابقه ، معتکفینی که به حداقل 35 سوال از 40 سوال طرح شده در دفترچه را پاسخ صحیح داده بودند 2600 بودند که اسامی آنها برای قرعه کشی به سازمان دارالقرآن الکریم کشور فرستاده شد و از بین آنها 57 نفر به قید قرعه انتخاب شدند.

گفتنی است؛ سازمان دارالقرآن کشور برای تمام برگزیدگان در مسابقه پیام ارسال نموده است و همچنین شرکت کنندگان جهت اطلاع از نتیجه قرعه کشی می توانند به کانال تلگرام اداره امور قرآنی استان به آدرس telavatchb@ مراجعه نمایند . 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی