پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۱۸ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

حضور رئیس اداره امور قرآنی استان در محفل جزء خوانی شهر چلیچه

 ستاد استان

حضور رئیس اداره امور قرآنی استان در محفل جزء خوانی شهر چلیچه

رئیس اداره امور قرآنی استان از محفل جزء خوانی چلیچه که با تلاوت قاریان ممتاز استان برگزار می شود بازدید کرد.

مهدی پرتوی در ابتدای این محفل ضمن تشکر از مجریان ودست اندرکاران برگزاری این مراسم از اهمیت تلاوت و جزءخوانی در ماه مبارک رمضان سخن گفت و سپس به مسئله قاریان پرداخت و تأکید کرد: از رمزهای موفقیت یک قاری خوب این است که دائم در حال به روزرسانی و ارتقاء کیفیت تلاوت خود باشد.

 پرتوی ضمن ابراز خرسندی از حضور قاریان برتر استان در این محفل گفت: به جوانان توصیه می کنم که از حضور این اساتید بهترین استفاده را ببرند و با شرکت در این محفل جزءخوانی و شنیدن تلاوت های اساتید قرائت های خود را تصحیح کنند.

رییس اداره امور قرآنی استان همچنین تاکید کرد: به برکت ماه مبارک رمضان محافل جزء خوانی متعددی در سطح استان در حال برگزاری است که این محفل از شاخص ترین آن هاست.

وی با اشاره به کیفیت خوب محفل جزءخوانی چلیچه از دست اندرکاران برگزاری آن تشکر کرد و اظهار داشت: خوب است که این محفل زیبا که با زحمت فراوان برپا شده است به همه استان معرفی شود تا الگویی باشد برای دیگر مناطق چرا که برپایی این محفل با شکوه نشان از یک کار جهادی با حداقل بودجه و امکانات دولتی است.

گفتنی است این محفل هر روز ساعت 18 در محل مسجد صاحب الزمان (عج) چلیچه با حضور  اساتید کشوری و استانی از جمله علی اسماعیلی، سید عبدالله میراحمدی، محمدتقی اسماعیلی، عبدالرحمن قادری، عیسی خورشیدی و ... برگزار می شود.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی