چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۳۰ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برپایی نمایشگاه «قرآن در اندیشه امام خمینی» در ایام ماه مبارک رمضان۱۴۳۸ در شهرکرد

 ستاد استان

برپایی نمایشگاه «قرآن در اندیشه امام خمینی» در ایام ماه مبارک رمضان۱۴۳۸ در شهرکرد

رییس اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری در نشست مشترک با رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بر ضرورت تعامل دستگاه های فرهنگی استان تاکیدکرد.

مهدی پرتوی، رییس اداره امور قرآنی استان در این نشست با ابراز خرسندی از تعامل مثبت دستگاه های متولی فرهنگ این تعامل را لازمه تاثیر فعالیت های فرهنگی و جلوگیری از موازی کاری دانست.
پرتوی گفت: در ایام ماه مبارک رمضان با پیشنهاد اداره امور قرآنی استان نمایشگاه « قرآن در اندیشه امام خمینی» در محل برپایی نمایشگاه های تالار غدیر برگزار می‌شود که محتوای آن نیز از طریق این اداره تامین شده است.
وی ادامه داد: در راستای برپایی این نمایشگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حمایت و یاری رسان اداره امور قرآنی خواهند بود.
رییس اداره امور قرآنی استان گفت: این نمایشگاه با موضوع بیانات بنیان گذار کبیر جمهوری اسلامی در بهار قرآن و در ایام رحلت امام خمینی برگزار خواهد شد.
گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این نشست دوجانبه تصریح کرد: این شورا آمادگی دارد تا مجموع پوسترهای این نمایشگاه را که به صورت با کیفیت و با طراحی بسیار زیبا تهیه شده اند در قالب یک کتابچه برای اسفاده عموم مردم استان آماده و توزیع نماید.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی