چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۴۹ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

طرح سفیران نور در چهار محال و بختیاری اجراء می شود

 ستاد استان

طرح سفیران نور در چهار محال و بختیاری اجراء می شود

رئیس اداره امور قرآنی استان یکی از ویژگیهای طرح سفیران نور را تکیه بر ظرفیت های داخلی کشور دانست که در 14 استان اجراء می شود.

مهدی پرتوی گفت:   این طرح برای اولین بار از سوی سازمان دارالقرآن الکریم در این سطح و اندازه اجرا می شود و نگاه بر این است  که از ظرفیت های داخلی بیش از گذشته استفاده شود.

وی افزود: براساس این طرح 14 گروه شامل 2 قاری ممتاز ، یک حافظ ممتاز و یک مجری به منظور اجرای برنامه های قرآنی به 14 استان از جمله استان چهار محال و بختیاری اعزام می شوند.

رئیس اداره امور قرآنی استان  اضافه کرد: در سال های گذشته مرسوم بود که از قاریان مصری در مناطق مختلف کشور استفاده شود که این کار هزینه های سنگینی را در برداشت اما با بهره مندی از ظرفیت های داخلی قاریان و حافظان کشور در طول ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی را در مناطق مختلف  اجرا می کنند.

پرتوی درباره نحوه انتخاب قاری، حافظ و مجری در این طرح اظهارکرد: در یک مرحله تلاش شده است  از قاریان بین المللی و در مرحله بعد از قاریان خوش خوان و توانمندی استفاده شود که گرچه عنوان بین المللی ندارند اما از قاریان و حافظان خوب کشور هستند که این افراد با توجه به توانمندی در ارائه برنامه و آمادگی برای اعزام در ماه مبارک رمضان انتخاب شده اند.

وی در ادامه افزود: سید احمد مقیمی و مجتبی محمدبیگی به عنوان قاریان قرآن، عیسی خورشیدی حافظ قرآن و حمید مجیدی مهر به عنوان مجری اعضای تیم اعزامی به استان هستند که از 31 خرداد الی  2 تیر در مناطق مختلف به اجرای برنامه می پردازند.   

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی