يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۳ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

مجمع خیرین قرآن و عترت (ع) چهارمحال و بختیاری هرگز رقیب مراکز قرآنی نخواهد بود

 ستاد استان

مجمع خیرین قرآن و عترت (ع) چهارمحال و بختیاری هرگز رقیب مراکز قرآنی نخواهد بود

مدیرعامل مجمع خیرین قرآن و عترت (ع) استان در جلسه هیات مدیره این مجمع گفت: عملکرد مجمع برای مراکز قرآنی به صورت حمایتی و پشتیبانی است و هرگز وارد فضای اجرایی نخواهد شد.

مهدی پرتوی در جلسه هیات مدیره مجمع خیرین قرآن و عترت استان که شب گذشته برگزار شد ضمن بیان این مطلب گفت: نباید به گونه ای عمل کنیم که مراکز قرآنی احساس کنند رقیب جدیدی برای ایشان ایجاد شده بلکه همه موسسات و خانه های قرآن به فراخور میزان فعالیت خود باید دست حمایت مجمع را بالای سر خود احساس کنند.

در این جلسه که با حضور مصطفی حیدری عضو شورای شهر شهرکرد و حجت الاسلام رییسی برگزار شد مدیرعامل مجمع تصریح کرد: استفاده از همه ظرفیت ها از جمله شورای شهر و اعتبارات فرهنگی شهرداری و شورای هماهنگی و ترویج فعالیت های قرآنی استان در راستای اهداف مجمع مطلوب و کارگشاست و این مهم با تعامل و ارتباط سازنده حاصل می شود.

مصطفی حیدری عضو شورای شهر شهرکرد نیز که مهمان این جلسه بود ضمن تاکید بر ورود شورا در فعالیت های فرهنگی گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی و شهرنشینی با انجام فعالیت های فرهنگی زودتر و پایدارتر حل می شود.

وی از اعضا هیات مدیره خواست برنامه های مدون مجمع را برای تصویب در شورای شهر به این شورا ارائه کنند.

عبدالله اسلامی رییس هیات مدیره مجمع خیرین قرآن و عترت (ع) استان نیز ضمن ارائه ی روش های جذب و هزینه کرد حمایت های خیرین به بیان برنامه های سال 96 مجمع پرداخت و گفت: تهیه بانک جامع خیرین، ارتباط با صدا و سیما و عقد تفاهم نامه، برگزاری جشنواره خیرین به منظور شناسایی خیرین کلان در طول سال، تهییه و توزیع فرم مشارکت خیرین خرد، استفاده از ظرفیت شورای شهر ، شرکت شهرک های صنعتی و بانک ها، راه اندازی سامانه جذب حمایت های نقدی و معرفی مجمع به آحاد مردم از مهمترین برنامه های پیش روی مجمع در سال 96 خواهد بود.

وی ابراز داشت: از این به بعد حجت الاسلام والمسلمین رییسی به عنوان نماینده شورای هماهنگی و ترویج فعالیت های قرآنی استان و رابط جلسات خانگی  در جلسات هیات مدیره حضور خواهند داشت.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی