چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۰۰ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

مراسم جزء خوانی همراه با تفسیر قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود

مراسم جزء خوانی همراه با تفسیر قرآن کریم در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود

رئیس اداره امور قرآنی استان گفت: مراسم معنوی جزء خوانی و تفسیر کلام وحی از ابتدای ماه مبارک رمضان به صورت روزانه با حضور مردم در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود.

مهدی پرتوی گفت: امسال نیز همزمان با شروع ماه میهمانی خدا ، مراسم جزء خوانی قرآن کریم با قرائت روزانه یک جزء از کلام وحی توسط قاریان برجسته استانی از ساعت 6 الی 30/7 عصر در مصلی بزرگ امام خمینی( ره) شهرکرد برگزار می شود.

وی ادامه داد: تفسیر قرآن کریم نیز توسط مفسر قرآن  هر روز به مدت 30 دقیقه  بعد از اتمام جزء خوانی برگزار می شود و از عموم شهروندان جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت بعمل می آید.

پرتوی افزود: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی امری ضروری است و باید در زمینه توسعه آن طوری برنامه ریزی و تصمیم گیری شود که این مهم به یک نهضت عظیم و فراگیر مبدل شود، چرا که اگر قرآن در زندگی مردم نفوذ کند بسیاری از مشکلات و موانع موجود در خانواده ها حل شده و به دنبال آن وضعیت فرهنگی جامعه نیز دگرگون می شود.

رئیس اداره امور قرآنی استان با اشاره به برگزاری مراسم جزء خوانی قرآنی کریم در سایر شهرستان های استان گفت: در هر شهرستان یک برنامه به صورت نمادین و با نظارت کارشناسان قرآنی برگزار می شود و علاه براین در اکثر موسسات و خانه های قرآنی نیز مراسم جزء خوانی و تفسیر برگزار می شود.

مهدی پرتوی همچنین بیان کرد: به منظور گسترش معارف قرآنی جلسه تفسیری نیز با حضور حجت الاسلام جواهری دعوت شده از قم  با محوریت تفسیر سوره مومنون در محل امامزاده حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد ساعت 30/11صبح همه روزه برگزار می شود. 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی