دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۳ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

همایش تجلیل از مربیان و فعالان قرآنی شهرستان شهرکرد برگزار شد

 ستاد استان شهرکرد

همایش تجلیل از مربیان و فعالان قرآنی شهرستان شهرکرد برگزار شد
همایش تجلیل از مربیان و فعالان قرآنی شهرستان شهرکرد صبح امروز ۳ خرداد در سالن بلاغ سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)  از چهارمحال و بختیاری، همایش تجلیل از مربیان و فعالان قرانی شهرستان شهرکرد صبح امروز ۳ خرداد با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، رئیس تبلیغات اسلامی شهرکرد ،  رئیس اداره امور قرآنی استان، مدیران موسسات و خانه‌های قرآن و مربیان قرانی شهرستان در سالن بلاغ سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری  برگزار شد.

قرآن، انسان را نسبت به عیوب خود و دیگران بصیر می‌کند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جعفر مرتضوی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در این همایش گفت: فعالین قرآنی باید شاکر خداوند باشند که به آن‌ها اجازه فعالیت‌های قرآنی داده است.
وی با اشاره به سخنان امام علی (ع) در نهج‌البلاغه اظهار کرد: خداوند از طریق قرآن و ائمه حجت را بر همه ما تمام کرده است و راه گریزی وجود ندارد.
حجت‌الاسلام مرتضوی دستیابی به بهشت را بسیار سخت دانست و افزود: خداوند انسانی را که با هوای نفس خود مبارزه کرده و آن را سرکوب می‌کند مورد رحمت خود قرار می‌دهد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی ماه‌های شعبان و رجب را فرصتی برای کمک گرفتن از خدا برشمرد و تصریح کرد: ما باید سختی‌های دنیوی را تحمل کرده و با هوای نفس مبارزه کنیم تا بتوانیم مدال پرافتخار حملت القرآن را به دست بیاوریم.
وی با اشاره به افراد نصیحت کننده‌ای که نصیحت‌هایشان دروغ است و قصد فریب بقیه را دارند گفت: قرآن خیرخواه است و خیرخواهی قرآن حقیقی است.
حجت‌الاسلام مرتضوی با بیان اینکه قرآن انسان را نسبت به عیوب خود، دیگران و جامعه بصیر می‌کند، تأکید کرد: کسانی که با داشتن امکانات بسیار از قران فاصله بسیار دارد و از این امکانات در راه قرآن استفاده نمی‌کنند آخرت خود را تباه کرده‌اند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه انسان‌هایی که در راه قران فعالیت می‌کنند در دنیا و آخرت نیازمند دیگران نیستند اظهار کرد: خداوند شفاعت قرآن را بدون درنگ می‌پذیرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی قرآن را ریسمانی محکم و امن برای رسیدن به خدا خواند و گفت: انسان می‌تواند شفای مریضی‌های عاطفی و روحی را از قرآن بگیرد.

در این همایش مدیران و مربیان قرآنی شهرکرد شاخص ترین دغدغه‌های قرآنی خود را بیان کردند.

در پایان مراسم از تعدادی از برترین های موسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان شهرکرد تجلیل شد.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی