چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۹ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

کارگاه آموزشی روش تدریس و تبیین طرح ها ی سازمان دارالقرآن الکریم در بروجن برگزار می شود

 ستاد استان

کارگاه آموزشی روش تدریس و تبیین طرح ها ی سازمان دارالقرآن الکریم در بروجن برگزار می شود

رئیس اداره امور قرآنی استان گفت: این کارگاه در راستای تحقق راهبرد ارتقای کیفیت آموزشی و تعمیق فرایند یادگیری و یاد دهی در روز دوشبه یک خرداد در بروجن  برگزار می گردد.

مهدی پرتوی ضمن تشریح فعالیت آموزشی شهرستان بروجن افزود: شهرستان بروجن با داشتن 10 موسسه قرآن و عترت(ع)  و 15 خانه قرآن شهری و روستای پتانسیل بسیار خوبی برای گسترش و ترویج فعالیت های قرآن دارد.

 وی بر بهبود فرایند مدیریت به منظور ارتقاء سطح عملکرد (مدیران) و تقویت برنامه ها و فعالیت های قرآنی تاکید کرد و ادامه داد:  این کارگاه که  در راستای تحقق ارتقای کیفیت آموزشی و تعمیق فرایند یاد گیری و یاد دهی برگزار می شود و  تقویت مستمر مدیران و مربیان مراکز قرآنی  را به دنبال دارد ، یکی از اهداف تشکیل گروه آموزشی بوده است.      

پرتوی همچنین گفت:  این کارگاه از ابتدای امسال در شهرستان های  شهرکرد ، کیار ، فارسان ، لردگان و سامان  برگزار شده است و بروجن ششمین  شهرستانی است که این کارگاه را برگزارخواهد کرد.  

رئیس اداره امور قرآنی بیان کرد:در سایر شهرستان ها نیز طبق جدول زمانبدی که از قبل با هماهنگی گروه آموزشی و کارشناسان شهرستان ها تنظیم شده است ، این کارگاه برگزار خواهد شد.

مهدی پرتوی افزود: آزمون پایان دوره ای نیز از شرکت کنندگان به صورت تقسیم بندی شهرستانی که قبلا توسط گروه آموزشی صورت گرفته است برگزار می شود.

گفتنی است این کارگاه آموزشی با همت اداره امور قرآنی استان و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن  برگزار می شود. 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی