چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۵۲ ق.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

برگزاری جلسه هفتگی قرائت قرآن کریم در مسجد النبی (ص) شهرکرد

 ستاد استان

برگزاری جلسه هفتگی قرائت قرآن کریم در مسجد النبی (ص) شهرکرد

رئیس اداره امور قرآنی استان ضمن ابراز  تاسف بابت از دست دادن استاد برجسته قرائت قرآن کریم و بیانگذار جلسلات هفتگی قرائت قرآن  مسجد النبی (ص) افزود: این جلسات مانند گذشته هر هفته دوشنبه شب ها بعد از نماز مغرب و عشا در این مکان برگزار می شود.

مهدی پرتوی ضمن حضور در اولین جلسه هفتگی قرائت قرآن کریم مسجدا النبی( ص)  شهرکرد بعد از  فوت استاد کبیری گفت: مرحوم کبیری استاد با اخلاق و برجسته قرائت قرآن بود و طی سالهای عمر با برکت خود خدمات ارزشمندی از جمله برگزاری همین جلسه هفتگی ثابت دوشنبه شب ها برای مردم استان انجام داد.

این قاری قرآن کریم با تاکید بر اینکه هر یک از ما باید حافظ قرآن به معنی واقعی کلمه باشیم گفت: با تمسک به قرآن است که میتوان جامعه ای سالم داشت و با عمل به دستورات این کتاب آسمانی ، فراز و نشیب زندگی دنیوی را با موفقیت می توان پشت سر گذاشت .

وی همچنین با اشاره به برخی از ویژگیهای اخلاقی استاد کبیری خواستار تداوم جلسه هفتگی ایشان و توسعه جلسات قرآنی مشابه این جلسه در سطح استان شد و افزود: تمامی اساتید قرآنی ، قاریان، حافظان، مدیران موسسات و خانه های قرآن ، خواهر و برادر همت کنند و چراغ جلسات قرآن مساجد سراسر استان را روشن نما یند.

مهدی پرتوی با بیان برکات این جلسات گفت: آموزش تجوید ، قرائت قران کریم، مفاهیم ، آشنایی با فنون قرائت ، بیان نکات اخلاقی از خود آیات قرآن ، تفسیر  برای نو جوانان ، جوانان و برزگسا لان از جمله موضوعاتی  است که می تواند محور این جلسات قرار گیرد.

رئیس اداره امور قرآنی استان تصریح کرد: از عموم اسا تید و مدیران و قاریان و حافظان قرآن کریم که آمادگی  اداره جلسات قرآن را داشته باشند دعوت به عمل می آید که مراتب را جهت هماهنگی جلسه قرآن و عترت به اداره امور قرانی استان اعلام کنند. 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی