چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۵۵ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

همزمان با هفته معلم، بزرگداشت استاد «سهراب کبیری» برگزار می شود

 ستاد استان

همزمان با هفته معلم، بزرگداشت استاد «سهراب کبیری» برگزار می شود

بزرگداشت سهراب کبیری استاد با اخلاق قرائت قرآن کریم چهارشنبه 13 اردیبهشت با حضور فعالان و مدیران قرآنی و شاگردان وی بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد النبی (ص) شهرکرد برگزار می شود.

رییس اداره امور قرآنی استان گفت: بزرگداشت سهراب کبیری استاد قرائت قرآن کریم چهار شنبه 13 اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور مدیران و فعالان قرآنی و شاگرادان وی در مسجد النبی (ص) شهرکرد به میزبانی این اداره و با همکاری هیأت امنای مسجد برگزار می گردد.

مهدی پرتوی گفت: این مراسم درهفته بزرگداشت مقام شامخ معلم به منظور تکریم خدمات شایسته این چهره قرآنی و همچنین تداوم راه ایشان از طریق شاگردان وی تدارک دیده شده است.

فعالیت های قرآنی:

قاری قرآن ، مدرس دانشگاه آزاد ، صدا و سیما ، آموزشکده فنی و حرفه ای ، آموزش و پرورش ، کمیته امداد ، سپاه و استاد ثابت جلسات آموزش قرآن مسجد النبی ( ص) شهرکرد بود.

داور مسابقات قرآنی در سطح استان و داوری مرحله منطقه ای جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در تاریخ 29 فروردین در دانشگاه شهرکرد آخرین حضور ایشان در این عرصه بود.

ارائه مقاله در گاهنامه ریان و معراج دانشگاه آزاد شهرکرد و همچنین ارائه مقاله دوازده دستور العمل قرآنی در مورد خوردن و آشامیدن از جمله تألیفات  فرهنگی ، قرآنی استاد است .

رتبه های قرآنی:

اولین مسابقه ای که شرکت کرد در سال 1356 بود و همواره حائز رتبه  های برتر در سطح استان و کشور شد ،رتبه برتر کشور در مسابقات تفسیر نورالهدی در سال 94 و رتبه اول مسابقات قرآنی تسنیم ویژه دستگا های فرهنگی کشور در سال 92 از شاخص ترین رتبه های وی است.

لازم به ذکر است ،خادم القرآن سهراب کبیری در 6 اردیبهشت امسال در سن 50 سالگی بر اثر ایست قلبی در گذشت و پیکرش در 7 اردیبهشت درجایگاه اَبدیش در  چالشتر آرام گرفت. 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی