دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۲ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

چهار هزار و 353 معتکف در مسابقه « با قرآن در زلال اعتکاف» در چهار محال و بختیاری شرکت کردند

 ستاد استان

چهار هزار و 353  معتکف در مسابقه « با قرآن در زلال اعتکاف» در چهار محال و بختیاری شرکت کردند

رئیس اداره امور قرآنی استان از شرکت چهار هزار و 353 معتکف در مسابقه « با قرآن در زلال اعتکاف » خبر داد.

مهدی پرتوی با اعلام این خبر ی افزود: امسال نیز مراسم اعتکاف با حضور با شکوه علاقمندان در مساجد استان برگزار شد.

وی با اشاره به برخی از برنامه های فرهنگی اجرا شده برای معتکفین گفت: طرح « با قرآن در زلال اعتکاف » برای چهارمین سال متوالی همزمان با سر اسر کشوردر  مساجد استان اجرا شد .

رئیس اداره امورقرآنی بیان کرد: اجرای طرح « با قرآن در زلال اعتکاف» باعث ایجاد علاقه شرکت کنندگان در این مراسم معنوی به قرآن و آشنایی بیشتر آنان با آموزه های قرآنی و توسعه و تعمیق فرهنگ حیات بخش قرآن کریم در میان معتکفان شده است.

 پرتوی گفت: یکی از بخش های این طرح فرهنگی مسابقه قرآنی با محوریت ترجمه و مفاهیم سوره های « دهر( انسان) و  حجرات» و ترجمه و مفاهیم «خبطه متقین » معروف به خطبه «همام » بود که امسال برای اولین بار اجراشد.

وی ادامه داد: برای اجرای این مسابقه 7000 دفترچه  40 سوالی بین معتکفین توزیع شد که چهار هزار و 353 نفر در این مسابقه شرکت کردند و ازاین تعداد دو هزار و 600 نفر  حائز امتیاز بالای 35 شدند .

مهدی پرتوی افزود :طبق دستور العمل اجرای این مسابقه اسامی متعکفینی که به حداقل 35 سوال از 40 سوال پاسخ درست داده اند  برای قرعه کشی و دریافت جوایز به سازمان دارالقرآن کشور فرستاده شد و   به 60 نفر به قید قرعه  جوازیزی اهداء خواهد شد . 

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی