دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۱۹ ب.ظ

پيشنهاد سردبير

پربحث ترين ها

پربازديدها

۰

تشریح برنامه های طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در جلسه توجیهی با اساتید قرآنی شهرستان کیار

 کیار

تشریح برنامه های طرح «با قرآن در زلال اعتکاف» در جلسه توجیهی با اساتید قرآنی شهرستان کیار

تشریح برنامه های طرح قرآنی «با قرآن در زلال اعتکاف» در جلسه توجیهی با اساتید قرآنی صورت گرفت.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات شلمزار گفت :طرح با قرآن در زلال اعتکاف امسال هم مثل سال های گذشته در شهرستان کیار برگزار خواهد شد.در این شهرستان چهار مسجد مسئول اجرای این طرح شدند.

نوید قدیردخت ضمن اعلام این خبر افزود : در جلسه ای که روز پنج شنبه مورخ 96/1/17 با اساتید قرآنی برگزار شد مسجد امام حسین(ع)  شلمزار، مسجد جامع ناغان، مسجد جامع گهرو و مسجد امام حسین(ع) دزک از مجریان این طرح شناخته شدند.

وی ادامه داد: از مباحثی که برای اساتید محترم قرآنی شرح داده شد می توان به اصلاح قرائت نماز،اجرای زنده تلاوت قرآن و اذان ، اجرای تلاوت ترتیل عمومی یک صفحه از قرآن و برگزاری مسابقه فرهنگ قرآنی با عنوان « با قرآن در زلال اعتکاف » نام برد.

قدیردخت همچنین ادامه داد: در این جلسه تعدادی بنر با عنوان اصلاح قرائت نماز به اساتید قرآنی داده شد همچنین قرار بر این شد که اساتید قرآنی سوالات مسابقه قرآنی را در روز قبل از اعتکاف از اداره تبلیغات شلمزار تحویل بگیرند.

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

شبکه های اجتماعی